Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei , lees en zie ik hier ragger /junkie taferelen ? :???: , dat kan toch niet zomaar ?

ben benieuwd naar de maiden v/d moth :D

Ja ik ook, alleen Phill (die heeft het gefilmd) zit nu te feesten.. dus zal op zn vroegst morgen worden dat de maiden online staat ;)

En die tafarelen? Man, toen jij nog in de wiegenmand lag (wat vliegen betreft), deden m'n pa en ik dit na chasen al.. (en ja. altijd verantwoord gedaan.. voordat de foto's een eigen leven gaan leiden) :)

@BYM: Ik bedoelde het startvliegwiel om te starten op een startbox. Autofalende correctie op een niet zo slimme smartphone deugt niet altijd. :( :pc:

Óóóhhh, jij bedoelt zo'n ding :

R_Start-Box001.jpg

Nee dat gaat hem ook niet worden niet :nooo:

Op mijn Mantis zit zo'n soortig iets gemonteerd :

4214-Elektrische_Starter_-_Nitro.jpg

Nee dat gaat hem ook niet worden niet :nooo:

Op mijn Mantis zit zo'n soortig iets gemonteerd :
Het is niet om de manier waarop te starten maar dat er een gat in de bodem zit waar makkelijk zand door naar binnen komt. :yes: Dat zit gelijk dicht bij de aandrijflijn en koppeling. Een dichte bodemplaat is beter. :D

Voorproefje beetje de motor laten draaien en gassen.Er had even omheen gelopen moeten worden dat je da plane even ziet beetje gas geven zodat je ziet dat ie weg wil,meer niet ;)

Junkie hier heb ik al een hoop plezier van gehad ivm schoonmaken en opnieuw olieen

Oke goed punt. Alleen was het zo dat ik de kist tegen moest houden. (met de staart tussen mn benen :) ). Ineens kwam de gedachte, even een filmpje schieten. Weglopen was er dus niet bij.

Zoals ik al zei.. Heb geduld. Zodra Phillie de maiden upload.. Ben ook heel benieuwd dat terug te zien

Het is niet om de manier waarop te starten maar dat er een gat in de bodem zit waar makkelijk zand door naar binnen komt. :yes: Dat zit gelijk dicht bij de aandrijflijn en koppeling. Een dichte bodemplaat is beter. :D

Hoogtijtape doet wonderen :yes:

Bovendien, zand komt sowieso overal :mrgreen:
Tenzij je een Baja hebt :p

Hoogtijtape doet wonderen :yes:

Bovendien, zand komt sowieso overal :mrgreen:
Tenzij je een Baja hebt :p
In een Baja heb je eerder last van zand dan in een Ravage. :yes: Alles is groter maar ook veel meer vermogen dus zand is veel destructiever. :D Maar sleutelen is en blijft een leuk ding om te doen.

Voorproefje beetje de motor laten draaien en gassen.Er had even omheen gelopen moeten worden dat je da plane even ziet beetje gas geven zodat je ziet dat ie weg wil,meer niet ;)

Junkie hier heb ik al een hoop plezier van gehad ivm schoonmaken en opnieuw olieen

handig idd ;)

maar ik word gek van al die sites met steeds mooiere bling , weet niet meer bij welke site te bestellen :???:

Hmmmm, even douchen en omkleden en naar de club dan maar;)

precies , op naar de club :D

handig idd ;)

maar ik word gek van al die sites met steeds mooiere bling , weet niet meer bij welke site te bestellen :???:
Dat werkt echt super en ja,de rest
beetje dit
beetje dat
beetje zus,nog een beetje van dit
Zag nog wat leuks.En als je dan toch bezig bent.Tja en je kijkt nog eens rond.He he dat was het wel,oh nee zie nog wat,dit is ook wel leuk.Zo nu klaar,dit is ook geinig.Ja dit er ook op.Dit mag ook niet ontbreken.
Oh ja vergat deze bijna.Zal vast nog wel wat vergeten zijn maar dit zit er bij mij zo een beetje op.Maar niet in een keer.Ach ja hobby he :rolleyes:

Dat werkt echt super en ja,de rest
beetje dit
beetje dat
beetje zus,nog een beetje van dit
Zag nog wat leuks.En als je dan toch bezig bent.Tja en je kijkt nog eens rond.He he dat was het wel,oh nee zie nog wat,dit is ook wel leuk.Zo nu klaar,dit is ook geinig.Ja dit er ook op.Dit mag ook niet ontbreken.
Oh ja vergat deze bijna.Zal vast nog wel wat vergeten zijn maar dit zit er bij mij zo een beetje op.Maar niet in een keer.Ach ja hobby he :rolleyes:

Zat je je ff te vervelen ofzo :rolling:

Ik kan door inruil op mijn Riva Rama een Serpent S400 met een Mamba Max Pro set verkrijgen ....

Iemand intresse daarin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back