Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klut...
Heb net mijn stalen spur aan Snoekie gegeven.
Is een 4.1 cc dan echt te weinig voor een Sav?
Wel om knap te kunnen jumpen. En al helemaal met die dikke lompe GT banden. Dan moet je er tenminste Dirt Bonz op zetten (met die kleine nopjes/hondekluifjes).

Deze:
4852_1.jpg

Wel 1/16 E-Revo. ;)
Op dat onroad orgel zat een kleinere spur als de revo,dus reed wat minder hard.Vanmiddag even over gezet,en even een spur bij hem besteld,en nog een setje meenemers.De revo zelf,rijdt die kleine meid wel eens mee,wel iets aangepaste snelheid he,dus die blijft lekker.Dat bakkie van lrp zag er ook netjes uit

zal ook ff mijn savie in orde maken :p

heeft iemand nog een ontvanger over voor mijn dx3.0 ?

snoek , ;lekker filmpie , en oei wat is dat slecht voor de auto's , ik ga braaf rondjes rijden , ik ben inmiddels ook volwassen ;)

@Snoeksel:

Dat stalen spurtandwieltje hoeft niet persè direct terug.
Ik heb hier nog wat plastic reserve setjes.
Ik ga eerst wel ff kijken of ik nog wat kan bestellen bij PLC-man.

Edit:
net op zijn webshop gekeken: geen stalen spurs.
Wie heeft ze wel?

@Snoeksel:

Dat stalen spurtandwieltje hoeft niet persè direct terug.
Ik heb hier nog wat plastic reserve setjes.
Ik ga eerst wel ff kijken of ik nog wat kan bestellen bij PLC-man.

Edit:
net op zijn webshop gekeken: geen stalen spurs.
Wie heeft ze wel?
Je krijgt hem retour kerel,je kan hem ook een mail sturen he.
Lekker filmpje he Junkie,gaan we dat ook in Den Helder doen ;).Zie in dat filmpje niks stuk gaan :hammer:

@ Spikkel: hier het filmpje, sorry voor de kwaliteit :cry: :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
heeft iemand nog een ontvanger over voor mijn dx3.0 ?
Ruilen voor een AMBrc transponder. ;) Nee, gaan niet weg (nog twee extra heeft 8)).

Klopt...maar gelukkig liggen er hier nog 2 setjes,compleet met velg.
1x gebruikt setje/ 1x nieuw.

Maar ook nog deze:

http://www.nitro.com.cy/site/compon...ge/product/Pro_Line_Maxx_Mu_49c36cbed5e3b.jpg
Voor die Mulchers heb je echt minimaal een .28 nodig en een vrij kleine pinion/clutch bell (17T). Anders gaat je motor te heet worden of rammel je zo je cups weg. :?

Dat bakkie van lrp zag er ook netjes uit
Yep, en er zijn wel netjes onderdeeltjes voor te krijgen. Alle shops in Nederland doen handel met RC-Connect. Dus da's geen probleem.

Hahaha, die Spikkel staat daar toch een partij te glunderen als een blij kind. :D ;) Wel echt gaaf, zo'n truttenbak. :yes: En dat sjaaltje van dat poppetje, geweldig gewoon. :lol: Mooie vliegert Spikkel. :thumbsup:

Zonde dat je niet echt in kon zoomen (in da lucht),maar wel een hele mooie vliegert :thumbsup:

Hahaha, die Spikkel staat daar toch een partij te glunderen als een blij kind. :D ;) Wel echt gaaf, zo'n truttenbak. :yes: En dat sjaaltje van dat poppetje, geweldig gewoon. :lol: Mooie vliegert Spikkel. :thumbsup:

Zo, echt heel blij inderdaad! Kan niet wachten tot het lente / zomer 2012 is.. Maar voorlopig blijft de moth lekker tussen de mothen staan op zolder. Volgend jaar hopelijk veel vlieg plezier van gaan hebben

*piper pawnee tevoorschijn trekt voor de winter*

e]

grappig :p , vliegt net iets saaier dan mijn cap21 :)

Ruilen voor een AMBrc transponder. ;) Nee, gaan niet weg (nog twee extra heeft 8)). .

zit je dwars he ;), hou ze maar lekker zelf hoor , scoor er wel 1tje :D

heeft iemand wel een 6V humpackje voor de savage ?

zo , savage vordert snel , kan dat ding dromen en heb best wat parts , dat heb je als je het niet verkoopt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back