Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur moet ik de robitronic regelaar nog programmeren? Throtle enpoints enzo? Auto lijkt achteruit harder te gaan dan vooruit :)

Yep, moet met elke regelaar hè. :yes:

Oh nee, niet met de LRP A.I.'s. Maar dat zijn klutdingen.

jouw ex regelaar zit in de scalpel , dus die is jouw bekent ;)

hoe zat het ook alweer met cyclen met nimh's

heb hier een nieuw 5cel 1700 pakket voor de ravage
was het 0,8v/c ?

hoe zat het ook alweer met cyclen met nimh's

heb hier een nieuw 5cel 1700 pakket voor de ravage
was het 0,8v/c ?
Hoe dik zijn de draden? Als het van die dunne draadjes zijn, niet meer dan 1,5A continu eruit zuigen. Tot 0,7V/cel. Even 10 minuten wachten en dan weer laden met een delta peak van -3mV/-4mV per cel. Na het laden weer 10 minuten wachten, dan weer ontladen etc.

Hoe dik zijn de draden? Als het van die dunne draadjes zijn, niet meer dan 1,5A continu eruit zuigen. Tot 0,7V/cel. Even 10 minuten wachten en dan weer laden met een delta peak van -3mV/-4mV per cel. Na het laden weer 10 minuten wachten, dan weer ontladen etc.

thanx

batterij hangt aan de tiet ;)

zo ,het forum is weer terug waarvoor het bedoeld is ... autootjes!! :razz:

gaarne hier niets meer over vliegtuigen melden , bene there done that ( zoals sleur altijd zegt ;) )

nog ff en ik ga ook naar de mach , zal mijn x-ray T1 ff inregelen ;)

Hey Junkie, wat is dat nou? Een originele Sleur regelaar beloven, en dan een boobytronic erin doen snel voor ik hem kom halen. ;)

Als je zegt wat je doet,dan lieg je niet :D ;)

tja ,met een biertje op is makkelijker toezeggen , maar nu ben ik weer nuchter ,en weet dat ik morgen instort rond 17;00U :( :)

maar kom wel een keer gast rijden , lid worden gaat hem niet worden , en dan 1x in de 2 maanden rijden :-? ;)

als jullie een halletje voor indoor racen dichtbij weten ,ben ik wel te poren .

bestaat dat baantje in heemskerk waar speedworld zat niet meer ?

huren we dat af .

Hey Junkie, wat is dat nou? Een originele Sleur regelaar beloven, en dan een boobytronic erin doen snel voor ik hem kom halen. ;)

die roggelaar die er in zit is van sleur geweest meen ik , heb niks verwisseld , zou je ook moeten kunnen zien , alles zat onder de stof ;)

Ik ken je langer dan vandaag, je hebt me genaaid. En zo niet dan wil graag dat je dat wel doet :D :)

(regelaar is goed man)

Futaba s3155 van bym geregeld heeft.

maar kom wel een keer gast rijden , lid worden gaat hem niet worden , en dan 1x in de 2 maanden rijden :-? ;)

als jullie een halletje voor indoor racen dichtbij weten ,ben ik wel te poren .

bestaat dat baantje in heemskerk waar speedworld zat niet meer ?

huren we dat af .

Ik denk dat je stijl achterover slaat als je de huurprijzend aarvan hoort, dat gaat hem niet worden niet.

Trouwens, daar ligt ook geen rondetellersysteem, en er is geen verwarming, en geen kantine.

Triple no-no dus :p

Even weg en er wordt niet meer over vliegers gesproken...

Misschien in de Wormer hal gecombineerd vliegen en rijden tegelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back