Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, moet met elke regelaar hè.sleur moet ik de robitronic regelaar nog programmeren? Throtle enpoints enzo? Auto lijkt achteruit harder te gaan dan vooruit![]()
Yep, moet met elke regelaar hè.
Oh nee, niet met de LRP A.I.'s. Maar dat zijn klutdingen.
Da's geen Robitronic dan, dat is een Xray XMC300.jouw ex regelaar zit in de scalpel , dus die is jouw bekent![]()
Hoe dik zijn de draden? Als het van die dunne draadjes zijn, niet meer dan 1,5A continu eruit zuigen. Tot 0,7V/cel. Even 10 minuten wachten en dan weer laden met een delta peak van -3mV/-4mV per cel. Na het laden weer 10 minuten wachten, dan weer ontladen etc.hoe zat het ook alweer met cyclen met nimh's
heb hier een nieuw 5cel 1700 pakket voor de ravage
was het 0,8v/c ?
Die heb ik nooit gebruikt. Alleen de Xray en later e.en GM VR4.Robitronic micro speed zit erin.
Hoe dik zijn de draden? Als het van die dunne draadjes zijn, niet meer dan 1,5A continu eruit zuigen. Tot 0,7V/cel. Even 10 minuten wachten en dan weer laden met een delta peak van -3mV/-4mV per cel. Na het laden weer 10 minuten wachten, dan weer ontladen etc.
Als je zegt wat je doet,dan lieg je nietzo ,het forum is weer terug waarvoor het bedoeld is ... autootjes!! :razz:
zal mijn x-ray T1 ff inregelen![]()
Die Robbie-Tronic is toch met zo'n geel transparant plasticje er omheen?Hey Junkie, wat is dat nou? Een originele Sleur regelaar beloven, en dan een boobytronic erin doen snel voor ik hem kom halen.![]()
Dat doe je snel
Je mag mijnes wel hebben neem ik wel mee morgen.
En anders plak je er met epoxy toch gewoon een HXT900 in niemand die het verschil in je rijgedrag zal zien :rolling:
niemand ie me kan helpen aan een servo voor de scalpel of gears voor de hs81?
Of wat advies welke serrvo te nemen
Als je zegt wat je doet,dan lieg je niet![]()
![]()
Hey Junkie, wat is dat nou? Een originele Sleur regelaar beloven, en dan een boobytronic erin doen snel voor ik hem kom halen.![]()
Beroepszeikerd... :?als jullie een halletje voor indoor racen dichtbij weten ,ben ik wel te poren .
bestaat dat baantje in heemskerk waar speedworld zat niet meer ?
maar kom wel een keer gast rijden , lid worden gaat hem niet worden , en dan 1x in de 2 maanden rijden :-?
als jullie een halletje voor indoor racen dichtbij weten ,ben ik wel te poren .
bestaat dat baantje in heemskerk waar speedworld zat niet meer ?
huren we dat af .
Ik denk dat je dat één keer kunt doen en dan niet meer welkom bent met je autootje. Iets met zwart rubber op een sportzaalvloer... :?Misschien in de Wormer hal gecombineerd vliegen en rijden tegelijk?