Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer FF aale topics doorgelezen. Allemaal weer aan de autootjes. Vanavond de OS55HZ in elkaar gezet met nieuwe zuiger en lagers. Op het oog en gevoel zeg ik dat hij weer goed is. Volgens mij heb ik ondanks de vastloper mazzel gehad. Voor het zelfde geld was hij helemaal aan gort. Morgen even proberen. Moet hem natuurlijk wel weer inlopen. Das balen.

Laterrrr........

Hoi , net thuis van dagje lekker werken :(

Doei , naar bed gaat omdat de wekker weer om 04:40 gaat :bye:

Zondag weet ik nog niet , omdat ik Zaterdag van 15:00 tot plus minus @3:00 uur moet werken op de A200 :mad:

Kennisverrijking, kan nooit kwaad (iets met vmware 8, Windows 2008 SMB en wat linux distro's in 1 cluster).. lekker spelen!

Zal jk die van jouw even onderhanden nemen dan,ik ben verschrikkelijk......................gaar ;)

te laat :bye: zelf al gedaan ;)

Bandensetje is onderweg, morgenavond even op de velgen sleutelen :D
Kep duhr weer zin an :cool: ;)

goed bezig :p

Hoi , net thuis van dagje lekker werken :(

Doei , naar bed gaat omdat de wekker weer om 04:40 gaat :bye:

Zondag weet ik nog niet , omdat ik Zaterdag van 15:00 tot plus minus @3:00 uur moet werken op de A200 :mad:

je komt maar gewoon , nu je eindelijk de kans hebt , dat werken van jouw is echt ff "te":? ,wou je vrouw in een fila wijk wonen met 3 auto's voor de deur ? dan snap ik het wel ;) , hoeveel banen heb je eigenlijk ?

Zo weer FF aale topics doorgelezen. Allemaal weer aan de autootjes. ..

vroeger hadden we het nog wel over vliegtuigjes en heli's ,dat was vroeger ;)

ik gaat mijn nest in ! :sleepy: morgen weer keihard aan de arbeid :|

dan zou ik ff 150 E doorsparen en een baja kopen ;)

Zit er serieus aan te denken een Baja te gaan kopen :yes:

Eens zien hoe ik er over een maandje ofzo over denk. (ja ja, ik wordt wel ietsjes verstandiger)

Oh en dan maar niet die 3 brandstof blokken kopen van Junkie.. Dan moet t wel lukken.. :lol:

Hm dat is wel een optie. Geen brandstof blokken (sorry junk haha). (oke, ik filosofeer nog even)
HPI Savage de deur uit..
Nog wat vliegtuigen de deur uit..

Een dikke Baja ervoor terug kopen..

Hmm.. *denk tank*

Kennisverrijking, kan nooit kwaad (iets met vmware 8, Windows 2008 SMB en wat linux distro's in 1 cluster).. lekker spelen!
Even twee dingen:
- Waarom geen SBS2011? In 2008 zit nog een oude Exchange 2007, de 2010 is behoorlijk anders en veel stabieler.
- Waarom VMware Workstation en niet de gratis VMware ESX4.1 Hypervisor (of versie 5)? Werkt veel sneller. :yes:

Even twee dingen:
- Waarom geen SBS2011? In 2008 zit nog een oude Exchange 2007, de 2010 is behoorlijk anders en veel stabieler.
- Waarom VMware Workstation en niet de gratis VMware ESX4.1 Hypervisor (of versie 5)? Werkt veel sneller. :yes:

Check!

SBS2011 staat in de download (test versie offcourse!)
VMware ESX4.1 idem

Gááp, maar eens naar bedje toe, morgen 2e kinesiologie behandeling in Heiloo, als het goed is daarna volledig pijnvrij :yes:
Wie weet met paar weekjes weer 100% hersteld :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back