Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie mijn onderschrift ;) :D
De ergernis van slechte kwaliteit duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al<spatie>lang verdwenen is.

/gratis spellingnazi

de savage vind ik niet leuk , flikkert veel te snel om , ik ga weer een duistere buggy bouwen , de hoogtijgers weten dan wat ik bedoel ;)
Dat is simpel op te lossen: Je neemt vier stukjes siliconenslang van ca. 10 tot 15 millimeter, allemaal even lang. Deze doe je aan de binnenkant van de schokbreker. Hierdoor komt de Savage lager te staan, met de draagarmen nagenoeg recht. Dan kun je net als bij een truggy vol gas de hoek om. 8)

ravage_shortened_shocks.jpg

Links de "ingekorte" schokbrekers, rechts standaard.
ravage_low_high_difference.jpg

/been there, done that ;)

Laatst bewerkt:
@ Junkie stuur jij het adres even door,anders komt er niemand woensdag ;)
Gaat de shocks van de Baja een beetje bijvullen en afstellen :D

zal je zo ff pb zenden , lieve lekkere stucert van me :p

De ergernis van slechte kwaliteit duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al<spatie>lang verdwenen is.

/gratis spellingnazi

Dat is simpel op te lossen: Je neemt vier stukjes siliconenslang van ca. 10 tot 15 millimeter, allemaal even lang. Deze doe je aan de binnenkant van de schokbreker. Hierdoor komt de Savage lager te staan, met de draagarmen nagenoeg recht. Dan kun je net als bij een truggy vol gas de hoek om. 8)

ravage_shortened_shocks.jpg

Links de "ingekorte" schokbrekers, rechts standaard.
ravage_low_high_difference.jpg

/been there, done that ;)

weet ik , zo staat mijn savie nu ook , maar stuiterd evengoed om ,het ht maanlandschap van tegenwoordig is een stuk minder vlak als toen , voordat je een schans wil nemen stuitert hij al om in die sporen van die gasten die er met echte bigscales rondrijden :-| ;)

Dat had je van de week, maar ineens ga je weer HT roepen :rolleyes:

hmwa , dat kwam omdat ik het gevoel kreeg dat de meesten naar ht wilden , knoop doorhakken dat is ;)

net nog een bod gedaan op een bajalienus 5B , hopen dat hij NEE zegt , anders heb ik weer wat uit te leggen thuis :shock: :p :cool::cool: :murder:

Heren, de EASY STAR is REBORN! Goed genoeg om ermee op HT mee te vliegen. Op het veld voorlopig maar even niet doen (kwestie van tape verruilen voor karbon.. Dan ken het wel)...

Zin in de volgende keer (komend weekend ben ik er iig niet bij.. Heb dan een LAN party..)

Heren, de EASY STAR is REBORN! Goed genoeg om ermee op HT mee te vliegen. Op het veld voorlopig maar even niet doen (kwestie van tape verruilen voor karbon.. Dan ken het wel)...

Zin in de volgende keer (komend weekend ben ik er iig niet bij.. Heb dan een LAN party..)

doe ff een dogfighter kopen , nu kan het nog , koop ik hem ook , lekker battlen op ht :cool: en heftige midairs creëren !

zal lynx ff bellen morgen, 1tje voor je meenemen ?

een dogfighter is gewoon een betere ez , en zal wat heftiger sturen ;-)

Laatst bewerkt:
doe ff een dogfighter kopen , nu kan het nog , koop ik hem ook , lekker battlen op ht :cool: en heftige midairs creëren !

zal lynx ff bellen morgen, 1tje voor je meenemen ?

een dogfighter is gewoon een betere ez , en zal wat heftiger sturen ;-)

Neh.. De Easystar is goedkoop weer gemaakt, met rest materiaal van de vorige Easystar. Altijd handig die dingen.

Koop jij maar een dogfighter, dan vlieg ik jou er wel mee uit de lucht met de Easystar :P

Vind een tweede Baja interessanter :rolleyes: :rolling::bye:

ik vind allebei interessant , beetje afwisselen ;)

Als die vrouwen het gaan verrekken, zul je zelf moeten gaan trekken :mrgreen:

is ook een optie , maar alleen voor tijdelijk , gaat niets boven een echt vrouwtje :p

Neh.. De Easystar is goedkoop weer gemaakt, met rest materiaal van de vorige Easystar. Altijd handig die dingen.

Koop jij maar een dogfighter, dan vlieg ik jou er wel mee uit de lucht met de Easystar :P

is ook een goed idee , kom er alleen voorlopig niet aan toe om naar lynx te gaan , druk druk,druk :-|

zooooooo, we mogen weer werken jongens !!! , lekkerrrrrr :murder:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back