Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Via Eweka? gefeliciteerd dan maar![]()
Via Eweka? gefeliciteerd dan maar![]()
Lol... Zit nu op een LAN party in Grootebroek..
Natuurlijk, illigaal muziek downloaden is zohhh 2007![]()
Ook ff Mixmeister 'aangeschaft' :wink:
Niks illegaals aan vent, gefeliciteerd met je onwetendheid![]()
Ook ff Mixmeister 'aangeschaft' :wink:
VirtualDJ is erg goed maar software op deze manier "aanschaffen" is wel illegaal hoor :teacher:
Gefeliciteerd met het achterlopen,wat blu ray betreft koopt wel een 3Dtv als ik niet meer met een bril op mijn kanus hoef te zittenNiet vergeten, net een nieuwe 3D TV en Blu-ray speler, ben ik ook nog niet voor gefeliciteerd.
Errrrrruuuugggg lekkeerr,of nietZojuist een nieuwe cd van Armin van Buuren 'aangeschaft' :roll:
heb hem gevlogen met 2 setups
SETUP1 -------------------------SETUP2
Torcster gold 1050Kv 102Gr.------Torcster gold 1460Kv 130Gr.
Graupner 35A regelaar------------Turnegy 80 A regelaar
9:6 prop-------------------------9:6 prop maar gaat een 9:9 op
Hitec HS 65 MG
3S 2200mHa 20C
Bij setup 1 was het toestel 790Gr en kwam het zwaarte punt niet goed uit accu kon niet ver genoeg naar voren Setup 2 850Gr vloog super maar in een duikvlucht vol gas gaat ie wel lekker hard straks met een 9:9 prop nog eens proberen.
@Junkie
Pb box legen ?![]()
Niet vergeten, net een nieuwe 3D TV en Blu-ray speler, ben ik ook nog niet voor gefeliciteerd.
Feest gaat niet door,er komt zoveel geweld vrij zegt moeders dus niet doen anders wordt de kleine wakker.Morgen om 10:00 uur maar een bakkie doen bij burp.Televee kijken en blu ray en batterijen ophalenEven lekker rammen straks na 9 maanden,zet hem op Snoekie je kan het en gefeliciteerd met het opheffen van de handkar![]()
:celebrate: :rolling: