Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je toch lekker in alkmaar met de electro boys meerijden , die hebben daar een heel parcours uitgestippelt ;) :D

Nehhh, een 1:10 is leuk om full-speed mee te knallen op een grote parkeerplaats of vlakke zandvlakte.
Echt off-road rijden doe je met een Baja ;)

precies , baja is da master , revo is voor erbij ;)

iemand nog een leuke minicen ,best wijs karretje , wheelies op commando :cool:
met nog wat extra spurs ,wheeliebar rotostart backplate erbij ,boekjes enz.

cen002.jpg

cen003.jpg

cen005.jpg

Oh ja, voor wie een Galaxy SII heeft. Updaten niet de firmware als je nog versie 2.3.4 hebt. Versie 2.3.5 en 2.3.6 resulteren in heel snel leeg gaan van je accu. Bij gebruik met scherm aan lukt dat binnen anderhalf uur, dat is bij 2.3.4 gewoon nog een dag. 8O

Het is kennelijk vreselijk moeilijk voor softwaremakers ook zoiets te testen. Trend van de laatste tijd. Apple, HTC en RIM (Brickberry). :? Updaten na update tegenwoordig.

Paniekzaaierij.

2.3.5 hier en helemaal geen last van leeggetrokken accu's. Zal wel een brakke app zijn die je telefoon leeg trekt dan.

iemand nog een leuke minicen ,best wijs karretje , wheelies op commando :cool:
met nog wat extra spurs ,wheeliebar rotostart backplate erbij ,boekjes enz.

Nope , ik ben ook wel een beetje klaar met het nitro gebeuren , ik hou alles van de savage voor Melvin en als alles op is zien we wel weer verder , misschien bouw ik dan wel een baja op voor hem , ik heb genoeg parts liggen om er nog één op te bouwen ;) :cool:

@Kobus

Draagarm al vervangen?

Nee nog niet , staat er nog net zo bij als afgelopen zondag ;)

Maar mocht het zo zijn dat er gereden gaat worden morgen is het zo gebeurt hoor :yes:

Ik heb nog een doos vol van die dingen liggen hier , zowel voor als achter dus dat is het probleem niet ;) :D

Paniekzaaierij.

2.3.5 hier en helemaal geen last van leeggetrokken accu's. Zal wel een brakke app zijn die je telefoon leeg trekt dan.
Nope, zelfs met kaal OS helemaal terug naar fabriekstoestand. Zelfs na een full wipe van het hele geheugen en via recovery mode herinstalleren van het OS. Probleem is ook bekend bij Samsung, daarom kwam al na twee weken update 2.3.6. :yes:

Nope, zelfs met kaal OS helemaal terug naar fabriekstoestand. Zelfs na een full wipe van het hele geheugen en via recovery mode herinstalleren van het OS. Probleem is ook bekend bij Samsung, daarom kwam al na twee weken update 2.3.6. :yes:

...en daar heeft de Aaifoon dan weer geen last van (hoop ik)

...en daar heeft de Aaifoon dan weer geen last van (hoop ik)
Echt wel. Ook soortgelijke ellende. In 9 weken tijd iOS 5.0, 5.0.1, 5.0.2 (alleen developers)), 5.1 en 5.1.1 staat alweer klaar om batterijprobkemen en onverwachte hoge processorbelasting op te lossen.

Gewoon kenmerkend voor te snel iets op de markt willen zetten goed te testen. :(

-edit-
Kijk maar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back