Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal gaat ze ook dapper op de fiets, 8km heen en 8 terug. Door weer en wind. Fiets stond hier ter reparatie, is inmiddels ook weer gemaakt ;)

Kwam vanmiddag thuis met ketting eraf, standaard kapot, handvat eraf. Dus een klusje tussendoor ipv de savage :(

Nieuwe standaard, ketting er weer op en gespannen, handvat vastgelijmd, remmen weer afgesteld. Ook sleutelen dus.
Nou wat eten in je mikkie,en hup aan de savage sleutelen :D

Meestal gaat ze ook dapper op de fiets, 8km heen en 8 terug. Door weer en wind. Fiets stond hier ter reparatie, is inmiddels ook weer gemaakt ;)

Kwam vanmiddag thuis met ketting eraf, standaard kapot, handvat eraf. Dus een klusje tussendoor ipv de savage :(

Nieuwe standaard, ketting er weer op en gespannen, handvat vastgelijmd, remmen weer afgesteld. Ook sleutelen dus.

:mrgreen: ;)

Savage kan wel ff tussendoor , toch ? Kan nooit veel werk zijn voor jou ;) :D

Straks nog even lekker verder sleutelen aan de baja en de savage om zondag die FLUT van Junkie van de baan te rammen :murder: ;) :D

Gaat ons vanavond nog MACHen? Net terug van het werk. :? Als we gaan rijden, eet ik wat onderweg. Anders ga ik gaar liggen doen op de bank. :yes:

K#t whats app. :murder: weer zo traag als dikke str#nt door een trechter :mad:

Over een half uurtje ofzo krijg je wel een berichtje denk ik , Mark . :-|

Heerlijke pizza (Calzone speciale met bolonese saus) naar binnen gewerkt met een paar lekkere biertjes uit de thuistap.

#uitbuikenmeteenverseuitdetap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back