Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier slappe

Wat zit je nou weer stiekum te doen,even snel posten en dan weer weg.Kijken of ze over je lullen als je niet online bent ;)

ben ik ff offline , gaan ze druk lope lege lullen :murder:

danku voor da link ;)

Ik denk dat ze allemaal zijn vliegen in de IJmond. :yes: ;)

Nee jôh, daar lopen ze allemaal weer boerend in het rond met hun duim op het voorhoofd. :pim: En ook daar waren afgelopen dinsdag meer autootjes dan vliegtuigen aanwezig. 8O

lol , het is dus een autoclub geworden , dan neem ik de volgende keer mijn baja en flux mee :cool:
nu snap ik waarom ze een ijmont vlieg draadje zijn begonnen , zelfs op de vliegclub gaat het over autootjes :rolleyes: ;)

Staat er alcoholist op mijn voorhoofd?

de vorige keer stond er baja op je voorhoofd :cool:

Trouwens , Ik rij er al een tijdje langs maar het viel mij gisteren eigenlijk pas op :? (waarschijnlijk omdat ik er gister met daglicht langsreed) :lol:

Langs de A2 vlak voor Utrecht ligt er een bash walhalla :cool:

Er zijn daar twee zandlichamen iets uit elkaar vandaan , de één is ik denk een meter of 15/20 hoog met wat niveau verschillen erin , en de ander is zo'n meter of 10 hoog met een behoorlijk vlak "dak" , beide zijn zo'n 100/150 meter lang en ik denk een meter of 30/40 breed :D

Uiteraard kunnenn de maten iets afwijken van hetgeen ik zojuist heb beschreven , aangezien ik dit met 100+Km.H. moet bekijken ;)

Ik moet nog een dikke week werken en heb dan twee weken vrij en ga daar dan zeker een keer met de baja heen :yes:

klinkt goed , count me in , ik wil best een stukje rijden om te rijden :shock: :p

:yes: jup wordt wel weer eens tijd te gaan rijden :yes:

welkom ;)

Riool ligt dicht, stoepen zijn bijna klaar, de laatste hekken verdwijnen morgen of maandag. Dat wordt dus werken. En ik heb de klus daar dan al klaar. Weer geen koffie op de wals. :cry:

Ik moet er morgen ook naartoe, iets met drukwerk gemaakt i.v.m. de verhuizing van de instantie waar Sleur de computermeuk voor gedaan heeft.

Ook leuk om te zien dat het niet altijd even goed gaat

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan iedereen die me vorig jaar de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar heeft gewenst : DAT HEEFT GEEN FLIKKER GEHOLPEN, stuur me dit jaar liever geld drank drugs of sigaretten toe!

Aan iedereen die me vorig jaar de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar heeft gewenst : DAT HEEFT GEEN FLIKKER GEHOLPEN, stuur me dit jaar liever geld drank drugs of sigaretten toe!
Snap-ie 'm nie? :? :nooo: Het nieuwe jaar is 2012. Want 2011 is zo ongeveer oud jaar aan het worden met nog twee weken resterend. :teacher: :lol:

Snap-ie 'm nie? :? :nooo: Het nieuwe jaar is 2012. Want 2011 is zo ongeveer oud jaar aan het worden met nog twee weken resterend. :teacher: :lol:

Wie snapt wat nou niet :teacher:

Meeste kaarten die ik krijg kijgt ik altijd vóór het nieuwe jaar toegezonden, en niet IN het nieuwe jaar :razz:

Hoe laat ga je heen vanavond slappe?

Riool ligt dicht, stoepen zijn bijna klaar, de laatste hekken verdwijnen morgen of maandag. Dat wordt dus werken. En ik heb de klus daar dan al klaar. Weer geen koffie op de wals. :cry:

Da's dan weer jammer :( Volgens de planning zijn we er maandag en dinsdag , dus je hebt nog een kans ;)

klinkt goed , count me in , ik wil best een stukje rijden om te rijden :shock: :p

Het valt best mee voor jou , ik denk een minuut of 20/25 ;) het is een km. of 3 voorbij de shell op de A2 :D

He lekker, ook eens een vroegertje op Vrijdag :-)

Proost ;-)

haha , ik heb gewonnen , ik was om 13:20 uur al thuis :shock: :cool:

Da's dan weer jammer :( Volgens de planning zijn we er maandag en dinsdag , dus je hebt nog een kans ;)

Het valt best mee voor jou , ik denk een minuut of 20/25 ;) het is een km. of 3 voorbij de shell op de A2 :D

haha , ik heb gewonnen , ik was om 13:20 uur al thuis :shock: :cool:

Best luxe he, zo'n dagje ff vroeger als " normaal " ? ;)

Maandag gaat waarschijnlijk lukken. Project loopt uit/extra dingen doen dus in ieder geval na de lunch ben ik er. :yes:

Je weet waar ik ben ;) :D

Lagertje nog oppikken Sleur?

Pieter , ik had voor jou nog gekeken , maar die maten zaten niet in de toverbox :( sorry , ik was het totaal vergeten te melden :oops:

Best luxe he, zo'n dagje ff vroeger als " normaal " ? ;)

Zo , dat kun je wel zeggen :yes:alhoewel ik gister ook niet laat was , omdat er een kerstborrel op de zaak was en aangezien ik daar niet heen ga (omdat ik mijn bek niet kan houden tegen die wouwelende bobo's , en dat niet goed is voor mijn carriere :nooo: ;)) was ik lekker op tijd thuis :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back