Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekker. Wanneer worden Pattie en ik verwacht Sleur?
Hopla, straks even spullen halen voor het jaarlijkse vreetfestijn. De vreettent is reeds volgeboekt (12 volwassenen, 5 koters). Het winnende menu dit jaar:
Voorgerecht
Krab rösti met rode paprika coulis
Hoofdgerecht
Varkenshaasje met pistachenootjes
Nagerecht
Chocolade muffins met banaan en kaneelijs
Moet je eerder bestellen ;-)
Je had toch net verse tandwielen erinlipo's voor de dogfighter een maand geleden besteld in DE warehouse, volgens hun waren ze op voorraad , notus dus :murder:
zondag bij toprc baja en flux spul besteld , krijg daarstraks een mail dat ze het eerst zelf nog ff bestellen moeten :murder:
maar jij hebt nog een tandwiel voor de baja servo , dus de baja zou zondag wel kunnen rijden
of we moeten gaan vliegen , kunnen we weer is in de lucht staren
maar ga niet bigscale vliegen , dat ben ik inmiddels verleerd , en wil dan eerst op les![]()
Je had toch net verse tandwielen erin![]()
Junkie, zoek je zo'n setje?
![]()
Zelfs na dik drie jaar kom ik die rommel nog overal tegen. Interesse? Moet je het komen halen.![]()
Junkie, zoek je zo'n setje?
![]()
Zelfs na dik drie jaar kom ik die rommel nog overal tegen. Interesse? Moet je het komen halen.![]()
yeps , dat zijn ze , ik verslijt die krengen per rit
gooi maar in je auto , ik kom je vanzelf wel weer tegen
ik heb er tig besteld ook gelijk , just in case![]()
Je hebt mooi werk geleverd Kobus.Eindelijk vandaag op locatie stadhuis. :? Je wals stond eet nog. :lol:
Geinig dan, er stond nog een flinke wals. :?Huh ? Dat is grappig , vandaag van 06:00 uur tot 18:45 uur met mijn wals op de A4 bezig geweest![]()
Ik hoorde op dat werk in beverwijk ook , dat heliomare op de plek van de oude kinder boerderij komt , wel lekker dichtbij het ziekenhuis dan![]()
Geinig dan, er stond nog een flinke wals. :?
Heliomare gaat niet door hè, geld is op. Beverwijk gooit het vrolijk over de balk aan een nieuw stadhuis. Een raadslid drukt ettelijke miljoenen achterover, kan het niet verantwoorden en vertrekt dan zomaar, kansloze projecten gaan gewoon door etc. etc. Nuttige dingen doen we hier in 0251 niet in investeren. :nooo:![]()
Heeft je collega meer wielen op zijn wals.Aha , dat is de wals van mijn collega , is in de loop van de middag opgehaald voor morgen
De mijne ziet er zo uit
![]()
Die op de achtergrond is van mijn collega![]()