Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopla, straks even spullen halen voor het jaarlijkse vreetfestijn. De vreettent is reeds volgeboekt (12 volwassenen, 5 koters). Het winnende menu dit jaar:
Voorgerecht
Krab rösti met rode paprika coulis

Hoofdgerecht
Varkenshaasje met pistachenootjes

Nagerecht
Chocolade muffins met banaan en kaneelijs

Bruin brood, homp kaas en als garnering augurk.
:bye:

Moet je eerder bestellen ;-)

lipo's voor de dogfighter een maand geleden besteld in DE warehouse, volgens hun waren ze op voorraad , notus dus :murder:

zondag bij toprc baja en flux spul besteld , krijg daarstraks een mail dat ze het eerst zelf nog ff bestellen moeten :murder:

maar jij hebt nog een tandwiel voor de baja servo , dus de baja zou zondag wel kunnen rijden ;)

of we moeten gaan vliegen , kunnen we weer is in de lucht staren ;)
maar ga niet bigscale vliegen , dat ben ik inmiddels verleerd , en wil dan eerst op les :)

lipo's voor de dogfighter een maand geleden besteld in DE warehouse, volgens hun waren ze op voorraad , notus dus :murder:

zondag bij toprc baja en flux spul besteld , krijg daarstraks een mail dat ze het eerst zelf nog ff bestellen moeten :murder:

maar jij hebt nog een tandwiel voor de baja servo , dus de baja zou zondag wel kunnen rijden ;)

of we moeten gaan vliegen , kunnen we weer is in de lucht staren ;)
maar ga niet bigscale vliegen , dat ben ik inmiddels verleerd , en wil dan eerst op les :)
Je had toch net verse tandwielen erin :rolleyes:

Je had toch net verse tandwielen erin :rolleyes:

yeps , die van jouw is al gaar :)

ik reed tegen een balk die je niet goed kon zien , en krak tandwiel kapot :rolleyes:

verder zo gefikst , maar je moet het wel hebben liggen .

maar verder heb ik natuurlijk nog het ontvangst probleem , ik rijd immer spektrum , mijn baja komt niet verder dan 40 meters :-?
ik heb nu 400 van die ringen rondom mijn ontvanger geflikkerd , dus ben benieuwd :murder:

Junkie, zoek je zo'n setje?

wissensfl10mg.jpg

Zelfs na dik drie jaar kom ik die rommel nog overal tegen. Interesse? Moet je het komen halen. :p

wissensfl10mg.jpg

Zelfs na dik drie jaar kom ik die rommel nog overal tegen. Interesse? Moet je het komen halen. :p

yeps , dat zijn ze , ik verslijt die krengen per rit :cool:

gooi maar in je auto , ik kom je vanzelf wel weer tegen ;)

ik heb er tig besteld ook gelijk , just in case ;)

wissensfl10mg.jpg

yeps , dat zijn ze , ik verslijt die krengen per bash :cool:

*bijna 21;00u ,dus zo lekker da mand in :p *

Gaat lekker met het forum hè. :nooo: :(

Ik heb ooit dit setje besteld om in mijn standaard plastic gear SFL10 te doen, nooit nodig gehad. Maar ik reed altijd als een watje overal omheen. Misschien is dat het wel. ;)

Ik weet nog waar je huis woont (althand mijn telefoon wist dat te vertellen). Ik doe het morgen wel in een envelop en stuur ze op. :bye: :yes:

yeps , dat zijn ze , ik verslijt die krengen per rit :cool:

Of je koopt een knappe servo , Srcooge :rolleyes: ;)

Alhoewel ik zelf ook nog steeds de originele servo hier heb liggen , gewoon werkend en in orde :D ;)

Je hebt mooi werk geleverd Kobus. ;) Eindelijk vandaag op locatie stadhuis. :? Je wals stond eet nog. :lol:

Dank je wel :p

Huh ? Dat is grappig , vandaag van 06:00 uur tot 18:45 uur met mijn wals op de A4 bezig geweest :confused:

Ik hoorde op dat werk in beverwijk ook , dat heliomare op de plek van de oude kinder boerderij komt , wel lekker dichtbij het ziekenhuis dan ;)

Huh ? Dat is grappig , vandaag van 06:00 uur tot 18:45 uur met mijn wals op de A4 bezig geweest :confused:

Ik hoorde op dat werk in beverwijk ook , dat heliomare op de plek van de oude kinder boerderij komt , wel lekker dichtbij het ziekenhuis dan ;)
Geinig dan, er stond nog een flinke wals. :?

Heliomare gaat niet door hè, geld is op. Beverwijk gooit het vrolijk over de balk aan een nieuw stadhuis. Een raadslid drukt ettelijke miljoenen achterover, kan het niet verantwoorden en vertrekt dan zomaar, kansloze projecten gaan gewoon door etc. etc. Nuttige dingen doen we hier in 0251 niet in investeren. :nooo: ;)

Geinig dan, er stond nog een flinke wals. :?

Heliomare gaat niet door hè, geld is op. Beverwijk gooit het vrolijk over de balk aan een nieuw stadhuis. Een raadslid drukt ettelijke miljoenen achterover, kan het niet verantwoorden en vertrekt dan zomaar, kansloze projecten gaan gewoon door etc. etc. Nuttige dingen doen we hier in 0251 niet in investeren. :nooo: ;)

Aha , dat is de wals van mijn collega , is in de loop van de middag opgehaald voor morgen ;)

De mijne ziet er zo uit :cool:

AsfaltAlmere014.jpg

Die op de achtergrond is van mijn collega ;)

Oke , ik hoorde het van de opzichter , maar die loopt qua info dus niet helemaal synchroon ? :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back