Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit heerlijk in de hobby schuur Bajalinnetje te vertroetellen.
Dikke dogbones met wat extra hoesjes besteld heeft alsmede een diy corrona 2.4GHz module met ontvangert en wat camber plaatjes voor de achteras.Outerwear voor de pullstarter lag onder de boom dus gaat er zo op.
Whislist is nog veel langer.

Altijd lekker om te knutselelen aan de baja :D

En maak je maar geen zorgen , die wishlist word nooit korter :nooo: ;) :lol:

Ik zit heerlijk in de hobby schuur Bajalinnetje te vertroetellen.
Dikke dogbones met wat extra hoesjes besteld heeft alsmede een diy corrona 2.4GHz module met ontvangert en wat camber plaatjes voor de achteras.Outerwear voor de pullstarter lag onder de boom dus gaat er zo op.
Whislist is nog veel langer.

Goed bezig Gorby ;)

Rustler is ook weer ready to run. Ik twijfel alleen over de voorspanning van de shocks. wat is nou de beste voorspanning en hoe bepaal ik dat? Moet hij een beetje droopen of moet hij helemaal terugkomen als je hem indrukt aan bijvoorbeelde de voorkant.

Ik heb dit al aan Sleur en Phil gevraagd maar ik hou van meerdere meningen :)

Poep kak drol,is een boutje afgebroken van de bobine daarom liep ie natuurlijk niet lekker,dat word een klote klussie want hij is vlak af.

Zo blok is eraf cillinder eraf,heeft iemand hier een poorten diagram van een CY 23cc en van een CY 30cc.Het gaat voornamelijk om de spoelpoort timing en graden van de uitlaat poort.

Zo blok is eraf cillinder eraf,heeft iemand hier een poorten diagram van een CY 23cc en van een CY 30cc.Het gaat voornamelijk om de spoelpoort timing en graden van de uitlaat poort.

Hangt er maar net vanaf waarop je wilt tunen ? Er zijn verschillende diagrammen te vinden op het internet .

Rustler is ook weer ready to run. Ik twijfel alleen over de voorspanning van de shocks. wat is nou de beste voorspanning en hoe bepaal ik dat? Moet hij een beetje droopen of moet hij helemaal terugkomen als je hem indrukt aan bijvoorbeelde de voorkant.
Is geen regel voor, bepalen door te proberen en kijken wat jij lekker vindt. :yes: Zoals al vaker gezegd, hangt van het terrein, soort banden, demperolie, veerspanning, wielvlucht etc. af. Als ik zeg 10mm dan kan jij dat wel helemaal ruk vinden. Dat zie je zelfs bij indoor wedstrijden. Rijden ze met op dezelfde baan met dezelfde banden, motoren en auto's maar toch allemaal andere veren, olie, instelhoeken etc.

Waar je zin in hebt :-(
Niet mijn idee maar van vrouwlief. En ach, haar argument was redelijk geldig: De respectievelijke (schoon)ouders passen wekelijks op de kids, eten een happie mee en wij soms ook en vragen daar verder ook niets voor. Sterker nog, ze willen er niet eens wat voor hebben. Dan mag je ze toch wel één keer per jaar trakteren op een gezellig samen zijn en lekker eten? :yes: En een restaurant willen ze niet, te officieel. :D

En een restaurant willen ze niet, te officieel. :D

BurgerKing anders een optie :p

burgertoll.preview.jpg

Waar je zin in hebt :-(

*zometeen even aankleden en langs de Burgerking :D

mijn idee ;)

mijn zus gaat straks heerlijk de italiaanse keuken hier realiseren , gaat wel lekker worden ;)

daarstraks nog even het strand in wijk aan zee onveilig gemaakt met da flux :)

bij de laatste lipo's ging alleen mijn pinion loszitten , dus einde oefening , imbus boutje foetsie :mad:

maar was wel weer ff leuk

Gaan we morgen nog ff bashen op ht , of zijn hullie allemaal weer naar het baasje ?

heb zin om te raggen !!

Gaan we morgen nog ff bashen op ht , of zijn hullie allemaal weer naar het baasje ?

heb zin om te raggen !!

Morgen tweede kerstdag, misschien kom ik wel ff kijken :yes: Filmpje zag er namelijk goed uit... oude tijden herleven.

Raggen doe ik vanavond volgens traditie... eerste kerstdag he, dus ik mag weer :banana:

---uitkijkt naar 1ste Kerstdag 2012--- :rolleyes:

Morgen tweede kerstdag, misschien kom ik wel ff kijken :yes: Filmpje zag er namelijk goed uit... oude tijden herleven.

oude tijden herleven zekers :p

koop gewoon een traxxas of hpi gebruikt brushless karretje erbij voor de fun , werkt altijd en er gaat weinig aan stuk .
gezellig als je af en toe ook ff bashed ;)

en klopt , morgen 2e kerstdag , dus bashen zeg ik ! kerst vieren met de mannen onder elkaar terwijl we bashen lijkt me wel wat :p

wie nog meer ?

- junkie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-