Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal mijn best doen, maar dan stuur ik ze wel alleen naar jou op MSN![]()
Krijgt ze der kunstpoot niet omhoog dan :rolling:IEmand mischien lagertje 5x11x4of 5x11x5 liggen?
Alstublieft kijken even voor mij![]()
IEmand mischien lagertje 5x11x4of 5x11x5 liggen?
Ja maar om nou ff bij jou langs te wippen......Ik heb evengoed wel intressedat wel,maar ik zoek voor nu iets. Heb je er veel? Zijn ze gesealed?
Recentelijk heeft een handje vol advocaten van een advocatenkantoor een fikse naheffing van de Belastingdienst gekregen omdat ze ook vanalles op "de zaak" hadden gezet dat niet bepaald betrekking had op het uitvoeren van hun beroep. :teacher:ik wil een e revo kopen , krijg het niet uit mijn bolleke :-|
ik zet hem wel op de zaak![]()
Hier bijna, beetje uitbakken met een bakkie pleur. Iedereen vol en tevreden. Nu kan ik wat te eten gaan maken voor mijzelf. 8O Daar is weinig van terecht gekomen. Nou ja, tussendoor wel geproefd natuurlijk. Een goede kok doet dat nu eenmaal en komt zo ook aan zijn omvang.Hieris iedereen weer opgetieft gelukkigZo, dit was dag 2 van vreten. Morgen dag 3 bij de schoonouders+ pakjes uitpakken
![]()
Ik ook foto zien.Zal mijn best doen, maar dan stuur ik ze wel alleen naar jou op MSN![]()
Zit op de pinion van de Savage (nitro-versie). Kans is groot dat ik die heb liggen. Zal zo even kijken.IEmand mischien lagertje 5x11x4of 5x11x5 liggen?
Recentelijk heeft een handje vol advocaten van een advocatenkantoor een fikse naheffing van de Belastingdienst gekregen omdat ze ook vanalles op "de zaak" hadden gezet dat niet bepaald betrekking had op het uitvoeren van hun beroep. :teacher:
Oh ja? Iets dat rijmt op boer, begint met een h? Is dat beschaafd? :rolling:Wij zijn de meest beschaafde mensenuit het land hier in Beverwijk
Sleur je hebt een SMS
Gekeken, heb niet.Zit op de pinion van de Savage (nitro-versie). Kans is groot dat ik die heb liggen. Zal zo even kijken.![]()
Ik weet wel een bedrijf bij ons om de hoek dat aan dakdekken en valbeveiliging doet, die hebben gekeken of ze m.b.v. FPV een Traxxas Summit over het dak konden laten rijden voor inspectie. Daardoor hoefde er niemand het dak op en ook glazen daken van kassen etc. zijn prima te controleren zonder het risico erdoor te zakken.dan noem ik het , revo verven :lol:
Ik weet wel een bedrijf bij ons om de hoek dat aan dakdekken en valbeveiliging doet, die hebben gekeken of ze m.b.v. FPV een Traxxas Summit over het dak konden laten rijden voor inspectie. Daardoor hoefde er niemand het dak op en ook glazen daken van kassen etc. zijn prima te controleren zonder het risico erdoor te zakken.
Dus... Wegschrijven als daklijstinspectiegereedschap (goed woord voor Wordfeud/Scrabble).![]()
En hoppa, ook weer terug van een gezellig avondje Burgerking
Echt heerlijk mijn buikje volgegeten, nu even koffie zetten![]()
Daar ben je lang geweest dan ?![]()