Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar om nou ff bij jou langs te wippen......Ik heb evengoed wel intressedat wel,maar ik zoek voor nu iets. Heb je er veel? Zijn ze gesealed?

Ja maar om nou ff bij jou langs te wippen......Ik heb evengoed wel intressedat wel,maar ik zoek voor nu iets. Heb je er veel? Zijn ze gesealed?

Dat wippen doe ik zelf wel ;)

Ik heb er een stuk of 6 .

Ze zijn niet met rubberseal .

Het is natuurlijk ook niet mijn fout dat jij aan het eind van de beschaving wil wonen he :lol: ;)

ik wil een e revo kopen , krijg het niet uit mijn bolleke :-|
ik zet hem wel op de zaak ;)
Recentelijk heeft een handje vol advocaten van een advocatenkantoor een fikse naheffing van de Belastingdienst gekregen omdat ze ook vanalles op "de zaak" hadden gezet dat niet bepaald betrekking had op het uitvoeren van hun beroep. :teacher:

Hieris iedereen weer opgetieft gelukkig ;) Zo, dit was dag 2 van vreten. Morgen dag 3 bij de schoonouders+ pakjes uitpakken:hammer:
Hier bijna, beetje uitbakken met een bakkie pleur. Iedereen vol en tevreden. Nu kan ik wat te eten gaan maken voor mijzelf. 8O Daar is weinig van terecht gekomen. Nou ja, tussendoor wel geproefd natuurlijk. Een goede kok doet dat nu eenmaal en komt zo ook aan zijn omvang. ;)

Zal mijn best doen, maar dan stuur ik ze wel alleen naar jou op MSN;)
Ik ook foto zien. :yes: ;) Anders ook hier niet gebeurd. :p

Maar het kan gekker. 8O Vrouwlief zegtd at ze wel een foto wilde waarbij ze op de tafel lag met wat blaadjes sla er omheen, twee rozetjes op de enkels en een appel in haar mond. :hammer: Ik ga er toch echt aan twijfelen of ze bij de laatste valpartij niet een klap van de molen heeft gehad. :? :mrgreen:

IEmand mischien lagertje 5x11x4of 5x11x5 liggen?

Alstublieft kijken even voor mij :(
Zit op de pinion van de Savage (nitro-versie). Kans is groot dat ik die heb liggen. Zal zo even kijken. :yes:

Recentelijk heeft een handje vol advocaten van een advocatenkantoor een fikse naheffing van de Belastingdienst gekregen omdat ze ook vanalles op "de zaak" hadden gezet dat niet bepaald betrekking had op het uitvoeren van hun beroep. :teacher:

dan noem ik het , revo verven :lol:

Wij zijn de meest beschaafde mensenuit het land hier in Beverwijk;)

Sleur je hebt een SMS
Oh ja? Iets dat rijmt op boer, begint met een h? Is dat beschaafd? :rolling: ;)

SMS gelezen, nope, heb geen losse lagers liggen. Wel een paar kromme op de as van de gecrashte 450. Ga je vast niet willen hebben want de kogels vallen daar spontaan uit. :?

Zit op de pinion van de Savage (nitro-versie). Kans is groot dat ik die heb liggen. Zal zo even kijken. :yes:
Gekeken, heb niet. :( Alleen 13x5,5x5mm. En loodbronzen bussen die eigenlijk er in horen bij de oude .25 Savage. Misschien nog in het bakje met spulletje voor de Xray 1:18's. Maar dat bakje kan ik nu niet bij want er staat nogal wat zooi op vanwege de visite die ruimte nodig had in de woonkamer. :evil:

dan noem ik het , revo verven :lol:
Ik weet wel een bedrijf bij ons om de hoek dat aan dakdekken en valbeveiliging doet, die hebben gekeken of ze m.b.v. FPV een Traxxas Summit over het dak konden laten rijden voor inspectie. Daardoor hoefde er niemand het dak op en ook glazen daken van kassen etc. zijn prima te controleren zonder het risico erdoor te zakken.

Dus... Wegschrijven als daklijstinspectiegereedschap (goed woord voor Wordfeud/Scrabble). :mrgreen:

Ik weet wel een bedrijf bij ons om de hoek dat aan dakdekken en valbeveiliging doet, die hebben gekeken of ze m.b.v. FPV een Traxxas Summit over het dak konden laten rijden voor inspectie. Daardoor hoefde er niemand het dak op en ook glazen daken van kassen etc. zijn prima te controleren zonder het risico erdoor te zakken.

Dus... Wegschrijven als daklijstinspectiegereedschap (goed woord voor Wordfeud/Scrabble). :mrgreen:

precies een revo verf inspectie apparaat :p

of traxxas beits :)
of traxxas steigerdelen
revo brander
revo werkkleding
und so weiter

;)

fok , al mijn auto's staan klaar om te bashen , vervelend .

Of je bouwt je renault 4 om met een Hayabusa motor erin ....

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ben je lang geweest dan ? :confused:

Het is maar twee dagen per jaar Kerstmis, daar moet je toch uitgebreid van genieten :D

Vier gangen diner, dus echt een groot feest bij de drive :D

* goedenavond, welkom bij Burgerking, mag ik uw bestelling?

En dat vier keer ;) TOP avond! !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back