Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Evengoed bedankt Sleur.Dan moet ik maar weer een week wachten voor ik kan rijden![]()
Hier wat voorproefjes van de Rustler
Deze banden heb ik van het broertje van Tito geleend om even te passen. Als ze bevallen mag ik ze overnemen, Ze zijn 2.5 cm groter in diameter en 2cm. breder dan de originele. Ik twijfel nog of ze niet TE groot zijn. Ze maken de wagen een stuk zwaarder.....
![]()
Oh ja , Mogguh iedereen![]()
Ziet er wel stoer uit Pieter, even kijken hoe het rijdt ;-)
Mogguh allemaal
*koffie zetten gaat.
Koekje bij de koffie?
Idd. gewoon eerst maar eens kijken hoe het gaat , met die bandjes , je merkt het gauw genoeg denk ik , als je de motor temp. in de gaten houdt kom je volgens mij al heel veel te weten
*bakkie twee doen gaat*
Ik was gewoon pas om 07:30 uur wakker :shock:![]()
Lekker , wat heb je allemaal ?
07.30 :shock: lekker uitgeslapen zeker ? ;-)
Ik heb zin in die Baha SS, maar minder zin om vandaag ruim 450 km
In de auto te gaan zitten![]()
Stroopwafels, spritsen, glace koeken, genoeg dus
Btw, die Snoek en Bart zijn ook laat vandaag![]()
...fnck :shock: is Spijk 450 Km voor een retourtje?
Was op sturen geen goedkopere optie?
Voordeel van zelf ophalen is natuurlijk wel dat je een goede check kunt doen van wat je koopt,terplekke en geen gezanik achteraf
![]()
*Film1 een leuke toevoeging vind op het zenderaanbod*
Bredere en grotere banden geven wel meer stress op de ophanging en aandrijflijn , iets wat je in het zand zeker gaat merken .
En als je wielen te zwaar worden krijgt je ophanging en dus ook je schokbrekers het zwaar te verduren in het terrein , iedere keer als je over een hobbel rijdt of springt zal dat gewicht aan het eindpunt van je schokbrekers trekken .
Daar kun je dan wel weer Limiter kabels voor maken , maar dat geeft geen 100% garantie (heb ikzelf ook de laatste keer gemerkt)![]()
@Siggery
Wat is het brandstof verbruik van jouw C1 as ik vragen mag?
@Siggery
Wat is het brandstof verbruik van jouw C1 as ik vragen mag?
07.30 :shock: lekker uitgeslapen zeker ? ;-)
Ik heb zin in die Baha SS, maar minder zin om vandaag ruim 450 km
In de auto te gaan zitten![]()
Stroopwafels, spritsen, glace koeken, genoeg dus
Btw, die Snoek en Bart zijn ook laat vandaag![]()