Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vamiddag de Baja ontdaan van alle Oostzaan klei/bagger/zand en weet ik veel meer :D

Gelijk het schokbrekertje rechtsachter weer even met olie gevuld :D

*nu mezelf vullen met een koud biertje:cool:

2011-12-26152037.jpg

Anders niet gebeurd he ? ;-)

Phil: Succes met de marder.. Ik trek mij even terug onder mijn steen ;-).

@Baja rijders; ik zie af van de koop. Het is niet het geld, het is meer een persoonlijke issue (waar een aantal HT rijders en actieve forum lezers van op de hoogte zijn).

Eerst even in rustiger 'vaar' water zitten weer, alvorens ik een grote aanschaf doe op het gebied waarvan ik nog altijd twijfel (ik koop wel wat met vleugels) :)

ik wist het , die gaat hem toch niet kopen , had wel heeeeeeel eventjes de hoop , maar toch maar niet lees ik :murder:

De krant met datum erbij is voor de niet ICT nerd ook een redelijk betrouwbaar controle middel hoor ;) :D
Een datum op de krant is ook te photoshoppen. :yes: Ga je ook niet zien. En als hij het lokale sufferdje gebruikt, heb jij geen flauw idee wat er wanneer gebeurd is in dat gebied. Het is en blijft een uithoek. :mrgreen:

*bukt* :?

Oh ja, en je liegt wel vaker. Silly twittert er op los en ik weet dus dat jij helegaar niet bij de Burgerking bent geweest maar heel romantisch een diner voor twee hebt staan koken. 8O :rolling: :p

*ban op twitter verwacht* :lol:

Hmmmm , ook maar eens hoe dat moet met twitter , best geinig als ik dit zo lees :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back