Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , het kerstgebeuren ook weer klaar !
wel lekker gegeten , maar ben blij dat het weer achter da rug is :p

denk dat ik maar lekker ga werken , er gaat toch niemand rijden door de week , en ik word gaar van teveel vrije tijd :-? , bovendien slaap ik slecht en word vaak wakker , omdat ik te uitgerust ben :)

werken is het helemaal :yes:

anders kom je gezellig vliegen morgen?????:confused::confused::confused:
zo , het kerstgebeuren ook weer klaar !
wel lekker gegeten , maar ben blij dat het weer achter da rug is :p

denk dat ik maar lekker ga werken , er gaat toch niemand rijden door de week , en ik word gaar van teveel vrije tijd :-? , bovendien slaap ik slecht en word vaak wakker , omdat ik te uitgerust ben :)

werken is het helemaal :yes:

Misschien ook nog wel. De boombox hangt aan de tiet. Even 72Ah weer opladen de komende nacht. Morgenochtend even de vleugelbuis van de Sleurphira tapen. Daarna even naar de MACH om e.e.a. te testen. Misschien dan 's middags nog wat fladderen. :D

Mogguh allen .

Eerst maar eens een bakkie doen , en vandaag de laatste hand leggen aan de baja voor morgen ?

@ Phil , Veel plezier met verhuizen :-| ;)

Als ik ooit nog een keer ga verhuizen laat ik het doen door een verhuis bedrijf , K#twerk :mad:

Mogguh,even lekker een bakkie.Dan de koffers weer inpakken en richting huis.Vanmiddag maar even met de kap klooien,als we een beetje bijtijds thuis zijn.Morgen lekker knallen met de Baja :D

Goedemorgen heren ;)

Ook al weer een tijdje wakker...
*koffie drinken gaat* (2e bakkie) :morning:

Hoor net iets over een schietpartij in Beverwijk... :?

nope , moet straks langs wat klanten , bovendien heb ik niets voorbereid om te kunnen vliegen , alleen mijn Extra en cap21 zouden kunnen vliegen , maar ik heb al zo lang niet gevlogen ,dat ik daar nog liever niet mee vlieg .

misschien kom ik nieuwjaarsdag ff kijken , en anders als het nieuwe veld af is .

Mogguh allen .

Eerst maar eens een bakkie doen , en vandaag de laatste hand leggen aan de baja voor morgen ?

@ Phil , Veel plezier met verhuizen :-| ;)

Als ik ooit nog een keer ga verhuizen laat ik het doen door een verhuis bedrijf , K#twerk :mad:

Mogguh,even lekker een bakkie.Dan de koffers weer inpakken en richting huis.Vanmiddag maar even met de kap klooien,als we een beetje bijtijds thuis zijn.Morgen lekker knallen met de Baja :D

we kunnen beter donderdag bashen , dan is siggy ook vrij , en wellicht corby ook ?

mogge allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back