zender ga ik niet eens verkopen ,maar gaat in de kliko , daar wil ik niemand mee lastig vallen![]()
![]()
Nee , zender ga jij dan aan mij geven (voor die paddles

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zender ga ik niet eens verkopen ,maar gaat in de kliko , daar wil ik niemand mee lastig vallen![]()
![]()
Zit maar wat te poetsen vond hem gister toch nog wel erug smerig.
goeie morgen
burp vette bak mooie aankoop
mijn bmw touring gisteren verkocht vond gemiddeld 1/5 toch iets teveel van t goeie
hij zoop meer als ik kan en dan gaat t niet goed "beter als de baas kan natuurlijk niet"
opzoek gaat naar een golf 5 of audi a3
Neem de mijne wel even mee voor je,weet alleen niet of ie vol is.Maar de buurman neemt zijn lader meeThnx, maar eens langs brengen voor een verwenbeurt?
1:5 is wel een beetje veel van het goede ja. De moet gemiddels 1:10 doen. Niks slechter dan de Vectra die ik nu heb.
En de accu van de Sav is overleden. Vandaag moet een paar rondjes nog wel gaan maar veel meer dan 500mAh krijgt de lader er niet meer uit en in. Moet dus een ander rx humppackje in. Iemand nog een goede liggen?
Het weer is wel ellendig. maar op dit moment wel droog. Volgens buienradar blijft het ook wel even droog voorlopig.
Thnx, maar eens langs brengen voor een verwenbeurt?
1:5 is wel een beetje veel van het goede ja. De moet gemiddels 1:10 doen. Niks slechter dan de Vectra die ik nu heb.
En de accu van de Sav is overleden. Vandaag moet een paar rondjes nog wel gaan maar veel meer dan 500mAh krijgt de lader er niet meer uit en in. Moet dus een ander rx humppackje in. Iemand nog een goede liggen?
Het weer is wel ellendig. maar op dit moment wel droog. Volgens buienradar blijft het ook wel even droog voorlopig.
Pffff ben ik weer de eerste zeker,niemand te bekennen . ach zullen zo wel op duiken.
Change of plans today, no HT today :nooo:
Ik krijg vanmiddag al visite :cry:
Gadverdamme
Heeft uberhaupt al een hekel aan visite, maar op dit soort dagen wil ik zeker geen bezoek over de vloer![]()
Ze gooien hier allemaal met bommetjes,mag dat?