Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overkomt elke vlieger in het begin wel dat er dingen niet helemaal zoals gepland gaan las ik al....:

20 augustus 2008 geplaatst om 15:04 door Sleurhutje

Afgelopen weekend weer even met de kleine Monsun gevlogen. Na een wat wiebelige start en alles opnieuw afstellen en paar rondjes gevlogen. Ineens alle snelheid eruit en met een nare spin van grote hoogte (ca. 30 meter) naar beneden gekomen, vertikaal de grond in.

De gevolgen waren dusdanig dat de arme Monsun nu is gepromoveerd tot schroot. De uiteindelijke oorzaak is waarschijnlijk een losgelopen propellor geweest. Uit onderzoek is gebleken dat de meenemer 3,0mm was en de as van de vetragingskast 3,17mm is. Eigen schul dus...

Blijft altijd vervelend als er ineens een boom oversteekt. Bij het wielrennen hebben ze er ook wel eens last van. :? :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga naar bed , morgen weer verder hier in huis , mag ik daarna misschien weer wat bestellen :D

Ik kan daar wel aan wennen , aan zo'n schilders leventje ;)

lekker he , skilderen is rustgevend , wel raar dat ik er toch gaar van word ;)

Blijft altijd vervelend als er ineens een boom oversteekt. Bij het wielrennen hebben ze er ook wel eens last van. :? :lol:

die is erg !! , ik denk dat die gast in de auto wel een schorsinkje verwachten kon :rolleyes:
, maar misschien heeft hij uiteindelijk een waarschuwing gehad :)

Zo, nog een paar uurtjes en dan de nieuwe bolide ophalen :banana:

spannend !!

ikke wil ook een rondje rijden :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ burp: veel plezier morgen met het ophalen van je bolide :yes:
---mag ik dan ook een rondje touren?--- :wink:

@ burp: veel plezier morgen met het ophalen van je bolide :yes:
---mag ik dan ook een rondje touren?--- :wink:

ik bedenk me ineens dat het een automaat is , best saai ;)

maar wel leuk als boodschappen autootje :squarewink:

burp: have fun , en rijd maar ff langs waar mijn huis is , ik ben immers vrij :D

de kans is wel aanwezig dat we weg zijn , straks ff biosje pakken met das gezin , dus zie maar , je gaat toch de hele dag rondjes rijden :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back