snoeksel
Forum veteraan
Ha ha ha ha een dikke magneet op zijn voorkant,kan ie aanhakenIk bleef je zondag al voor en toen was mijn carb. nog niet eens scherp gesteld![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha ha ha een dikke magneet op zijn voorkant,kan ie aanhakenIk bleef je zondag al voor en toen was mijn carb. nog niet eens scherp gesteld![]()
Ha ha ha ha een dikke magneet op zijn voorkant,kan ie aanhaken:rolling: :rolling:
Zit rondom nog in de plastiek draagarmen,hullie hebben aluIk ga mee hullie niet meer rijden:noo:,hullie willen plastiek slopen.
Ik bleef je zondag al voor en toen was mijn carb. nog niet eens scherp gesteld
Als ik van de week een goeie heb , word het voor jou zaak om een paar sets luchtfilters mee te nemen , met zowieso twee van die monsters voor je , als Gorby zijn tuning op orde heeft worden dat er drie :lol:
Dan is dit wel wat voor jou , en om snel te kunnen wisselen , dit er bij![]()
hmmmm, leuk dat het jullie zo dwars zit dat ik zo snel ben
ik geef toe , met de laatste battle was je 5 % sneller en aan het eind v/d run zat er maar een meter tussen ons in, ik met mijn suffe 26cc blok met rd logics , jij met je lood auto en bijna 30 cc en snelle pijp
net gewogen , en mijn baja weegt 11,4 kilo , dat is exl de de plasic onderkap en bovenkap
makkelijk rekensommetje leert dat als ik er voor 100 dollar een 29cc blok op pleurt jullie heel ver achter mij blijven![]()
tunen = zorgen meer vermogen en minder gewicht :teacher:
er komt bij mij ook geen snippertje alu meer bij , wel dingen vervangen voor carbon
mochten jullie onverhoopt toch sneller blijken , dan klik op mijn muis en ligt er een 29cc blok op de deurmat![]()
hmmmm, leuk dat het jullie zo dwars zit dat ik zo snel ben
ik geef toe , met de laatste battle was je 5 % sneller en aan het eind v/d run zat er maar een meter tussen ons in, ik met mijn suffe 26cc blok met rd logics , jij met je lood auto en bijna 30 cc en snelle pijp
net gewogen , en mijn baja weegt 11,4 kilo , dat is exl de de plasic onderkap en bovenkap
makkelijk rekensommetje leert dat als ik er voor 100 dollar een 29cc blok op pleurt jullie heel ver achter mij blijven![]()
tunen = zorgen meer vermogen en minder gewicht :teacher:
er komt bij mij ook geen snippertje alu meer bij , wel dingen vervangen voor carbon
mochten jullie onverhoopt toch sneller blijken , dan klik op mijn muis en ligt er een 29cc blok op de deurmateen jaar later
[/COLOR]
Heb Kobus ook een tijd stuk gereden met mijn 26 cc.
Hap hap hap hap :rolling:
Dat verhaal van tunen = minder gewicht is leuk maar geldt veel meer voor on-road , en een vlakke weg .
Bij een basher wil je juist iets meer gewicht om hem op de baan te houden , anders ben je meer in de lucht als op de baan , en jij weet ook , in de lucht is geen aandrijving![]()
[/COLOR]
Je moet even geduld hebben dat wel
Maar laat mij er even buiten.Wilde mijn oude blokje al een tijd terug reviseren.Nou dan maar $20 meer voor een 29cc setje ipv 26.Heb Kobus ook een tijd zoek gereden met mijn 26 cc.
Doe gewoon mijn eigen ding,lekker springen enzo en klooien en slopen.
Alles bij elkaar maakt het echt weinig uit.Ga maar eens een parcours uitzetten,en dan nog een keer tegen elkaar rijden.
Kon je niet hebben,dat je constant tegen mijn kont aan keek.Dan ga je lopen klieren,en als het dan stuk is mij de schuld geven
Kon je niet hebben,dat je constant tegen mijn kont aan keek.Dan ga je lopen klieren,en als het dan stuk is mij de schuld geven![]()
precies , kobus is gewoon een relnicht !! :squarewink:
En jij hapt zo lekker![]()
Heerlijk he ? , even lekker snarken
Uiteindelijk draait het om de lol en gezelligheid en niks anders , waarmee en hoe doet er niet toe![]()
Zo ga even Siggea kastjes in elkaar klooien![]()
Ik heb even mijn dikke 23CC uitmekaar lope legge slopen.
Kobus ik ben blij dat u er een paar lagers bij had gedaan die van mijn Fullis blok waren goed gaar,er is toch meer mee gereden als dat ze gezegd hadden.
Maar goed gooi ik hier die lagers wel in en ga hier maar verder me klieren.
Ja, die bedoel ik.welk blok bedoel je dat gaarder is dan je dacht ? toch niet het originele blok van je baja ?
Ja, die bedoel ik.