Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat snoeksel zegt , het ligt niet aan ddm , als je op tr&tr kijkt zie je dat die dat meteen verzenden en meestal ligt het een dag of 3/4 later al in nederland .

Die slome duikelaars op schiphol (tnt, ems , en noem ze maar op) zijn niet vooruit te branden :mad:

Ik bleef je zondag al voor en toen was mijn carb. nog niet eens scherp gesteld :p

Als ik van de week een goeie heb , word het voor jou zaak om een paar sets luchtfilters mee te nemen , met zowieso twee van die monsters voor je , als Gorby zijn tuning op orde heeft worden dat er drie :lol:

Dan is dit wel wat voor jou , en om snel te kunnen wisselen , dit er bij ;)

hmmmm, leuk dat het jullie zo dwars zit dat ik zo snel ben :cool:

ik geef toe , met de laatste battle was je 5 % sneller en aan het eind v/d run zat er maar een meter tussen ons in :cool: , ik met mijn suffe 26cc blok met rd logics , jij met je lood auto en bijna 30 cc en snelle pijp

net gewogen , en mijn baja weegt 11,4 kilo , dat is exl de de plasic onderkap en bovenkap :p

makkelijk rekensommetje leert dat als ik er voor 100 dollar een 29cc blok op pleurt jullie heel ver achter mij blijven :yes: ;)

tunen = zorgen meer vermogen en minder gewicht :teacher:

er komt bij mij ook geen snippertje alu meer bij , wel dingen vervangen voor carbon :D

mochten jullie onverhoopt toch sneller blijken , dan klik op mijn muis en ligt er een 29cc blok op de deurmat :mrgreen:

ik geef toe , met de laatste battle was je 5 % sneller en aan het eind v/d run zat er maar een meter tussen ons in :cool: , ik met mijn suffe 26cc blok met rd logics , jij met je lood auto en bijna 30 cc en snelle pijp

net gewogen , en mijn baja weegt 11,4 kilo , dat is exl de de plasic onderkap en bovenkap :p

makkelijk rekensommetje leert dat als ik er voor 100 dollar een 29cc blok op pleurt jullie heel ver achter mij blijven :yes: ;)

er komt bij mij ook geen snippertje alu meer bij , wel dingen vervangen voor carbon :D

mochten jullie onverhoopt toch sneller blijken , dan klik op mijn muis en ligt er een 29cc blok op de deurmat :mrgreen:

Hap hap hap hap :rolling:

Dat verhaal van tunen = minder gewicht is leuk maar geldt veel meer voor on-road , en een vlakke weg .

Bij een basher wil je juist iets meer gewicht om hem op de baan te houden , anders ben je meer in de lucht als op de baan , en jij weet ook , in de lucht is geen aandrijving ;)

mochten jullie onverhoopt toch sneller blijken , dan klik op mijn muis en ligt er een 29cc blok op de deurmat :mrgreen: een jaar later

Je moet even geduld hebben dat wel ;)

Maar laat mij er even buiten.Wilde mijn oude blokje al een tijd terug reviseren.Nou dan maar $20 meer voor een 29cc setje ipv 26.Heb Kobus ook een tijd zoek gereden met mijn 26 cc.
Doe gewoon mijn eigen ding,lekker springen enzo en klooien en slopen.
Alles bij elkaar maakt het echt weinig uit.Ga maar eens een parcours uitzetten,en dan nog een keer tegen elkaar rijden.

Hap hap hap hap :rolling:

Dat verhaal van tunen = minder gewicht is leuk maar geldt veel meer voor on-road , en een vlakke weg .

Bij een basher wil je juist iets meer gewicht om hem op de baan te houden , anders ben je meer in de lucht als op de baan , en jij weet ook , in de lucht is geen aandrijving ;)

die crossmotoren van tegenwoordig zijn ook steeds lichter en steeds meer pk's ;)

bovendien is een iets lichtere baja best lekker , graaft hij zich ook niet zo snel in ;)

[/COLOR]
Je moet even geduld hebben dat wel ;)

Maar laat mij er even buiten.Wilde mijn oude blokje al een tijd terug reviseren.Nou dan maar $20 meer voor een 29cc setje ipv 26.Heb Kobus ook een tijd zoek gereden met mijn 26 cc.
Doe gewoon mijn eigen ding,lekker springen enzo en klooien en slopen.
Alles bij elkaar maakt het echt weinig uit.Ga maar eens een parcours uitzetten,en dan nog een keer tegen elkaar rijden.

precies , kobus is dan wel 5 % sneller maar kan niet rijden , dus op een echte baan geen partij voor me ;)

en ja , ik loop ook maar mee te dollen , voorlopig geen 29cc , mijn motor is nog erg vers en heb er net een zenoah 26cc bij van burps , dus een 26 cc het voorlopig is ;)

Heerlijk he ? , even lekker snarken :D

Uiteindelijk draait het om de lol en gezelligheid en niks anders , waarmee en hoe doet er niet toe :p

Ik heb even mijn dikke 23CC uitmekaar lope legge slopen.
Kobus ik ben blij dat u er een paar lagers bij had gedaan die van mijn Fullis blok waren goed gaar,er is toch meer mee gereden als dat ze gezegd hadden.
Maar goed gooi ik hier die lagers wel in en ga hier maar verder me klieren.

En jij hapt zo lekker :mrgreen:

ja ,en jij zeker niet ? !! , jij begint steeds te zeuren dat je bijna net zo snel bent als ik ;)

Heerlijk he ? , even lekker snarken :D

Uiteindelijk draait het om de lol en gezelligheid en niks anders , waarmee en hoe doet er niet toe :p

dan liever met de snelste baja :mrgreen:

Zo ga even Siggea kastjes in elkaar klooien :D

gaat ik morgen doen :(

Ik heb even mijn dikke 23CC uitmekaar lope legge slopen.
Kobus ik ben blij dat u er een paar lagers bij had gedaan die van mijn Fullis blok waren goed gaar,er is toch meer mee gereden als dat ze gezegd hadden.
Maar goed gooi ik hier die lagers wel in en ga hier maar verder me klieren.

welk blok bedoel je dat gaarder is dan je dacht ? toch niet het originele blok van je baja ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back