Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*heerlijk rozig en languit op de bank na een middagje ijsvliegen![]()
Is dat wel iets voor Kobus en mij,om het gevoel te krijgen zeg maargoed bezig snoek
ikke net ff een mailtje naar purmerend gestuurd , de twinstar is mij ook best , eigenlijk leuker dan een easystarMarktplaats.nl > twinstar - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters
leuk voor op das ijs en wildvliegerij![]()
Ik vond ze wel hip.Top sleuteltje
Ik weet het niet hoor,krijg net zo een gevoel als met dat handvat op je Baja![]()
Ik vond ze wel hip.
Is dat wel iets voor Kobus en mij,om het gevoel te krijgen zeg maar![]()
Ik heb der zin anjazeker wel , met de twinstar durf ik jullie allebei les te geven , prima trainerkist
gaan we doen dus![]()
goed bezig snoek
ikke net ff een mailtje naar purmerend gestuurd , de twinstar is mij ook best , eigenlijk leuker dan een easystarMarktplaats.nl > twinstar - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters
leuk voor op das ijs en wildvliegerij![]()
Ik heb der zin an![]()
Koppeling erop,vliegwiel erop.Chassis even van zand ontdaan (zat meer op\in als dat ik dacht).Morgen de rest even schoonmaken,blokje ontvetten en de outerwear flywheel\crankcase hoes erom.
En dan de rest in elkaar klooien![]()
Een Baja bretels?
:rolling::rolling:
Heb je hem al geregeld ? Kunnen we morgen samen Zwetvliegen![]()
Heb nog tijd zat voordat het weer 5+ =je bent er maar druk mee
mijn baja staat hier maar mooi en klaar te zijn wachtend op vanaf 5 graadjes plus
zo , nu lekker mijn mand in :sleeping: ,morgen lekker sneeuw&ijs pret