Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*heerlijk rozig en languit op de bank na een middagje ijsvliegen :-)

jij was dus goed bezig , en ik geloof je op je woord ;)

had graag met je meegegaan , maar pikte mijn nieuwe hobby weer op .....STUCEN !!
angry_27.gif
lig ook gaar en voldaan op den bank ;)
morgen lekker uitslapen en dan ook een frisse neus halen , jammer dat ik nog geen ez'je heb .

Wil ook nog zoveel aan de Baja doen,maar denk dat ik zo lekker mijn nest in duik.:D
Heerlijk verstelbaar bedje,even in de tv kijk modus zetten en lekker liggen.
De hele week om 6 uur eruit en dan lekker smeren in een lege woning zonder verwarming das niks.
Ach ik zie wel,zo eerst de koppeling eraf en als dat normaal gaat heb ik de helft al gewonnen en ga dan mijn nest in :D

Hoepla koppeling eraf,nu nog het vliegwiel.Da"s ook zo gebeurd.Krijg er weer zin an :D
Siggy heb je niet teveel lopen kwijlen bij de Revo,kunnen de contacten niet tegen ;)
Gorby dat sleuteltje ben je kwijt

Evensgoed lekker bezig vliegwiel eraf,zo nog even een keerring plaatsen.
Nu heb ik zin in de Mac,Baja sleutelen,Sex en een wintersportje boeken :D

Koppeling erop,vliegwiel erop.Chassis even van zand ontdaan (zat meer op\in als dat ik dacht).Morgen de rest even schoonmaken,blokje ontvetten en de outerwear flywheel\crankcase hoes erom.
En dan de rest in elkaar klooien :D

Ik heb der zin an :D

gaat goedkomen , als we een beetje hoogte maken en jullie dreigen neer te storten heb ik tijd genoeg om in te grijpen ;)
als je eenmaal ervaart dat je zelfstandig kunt vliegen gaan jullie het wel leuk vinden denk ik :p

ik hoop dat die man v/d twinstar snel reageerd ,dan haal ik hem morgen op , purmerend is lekker dichtbij .

Koppeling erop,vliegwiel erop.Chassis even van zand ontdaan (zat meer op\in als dat ik dacht).Morgen de rest even schoonmaken,blokje ontvetten en de outerwear flywheel\crankcase hoes erom.
En dan de rest in elkaar klooien :D

je bent er maar druk mee :cool:

mijn baja staat hier maar mooi en klaar te zijn wachtend op vanaf 5 graadjes plus ;)

zo , nu lekker mijn mand in :sleeping: ,morgen lekker sneeuw&ijs pret

je bent er maar druk mee :cool:

mijn baja staat hier maar mooi en klaar te zijn wachtend op vanaf 5 graadjes plus ;)

zo , nu lekker mijn mand in :sleeping: ,morgen lekker sneeuw&ijs pret
Heb nog tijd zat voordat het weer 5+ =
Rustig aan,morgen even de compressor erover.En dan weer verder bouwen.
Of niet,lekker sneeuw en ijs pret lees ik net.
Ga nu mijn nest in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back