Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik eet nog liever een dooie muis ;)

ohhhw , die auto van mij is erug van binnen , eigenlijk niet meer te doen , ik denk zelfs dat vinnie die auto niet wil reinigen van binnen , je moet echt een mondkapje op en veiligheidskleding dragen 8-O

hij is nu uitgezogen , zo maar ff een agressief reinigings middel erop los laten :Fade-color

*weer druk in de weer is * :p
is geen probleem hoor

heb al een auto schoon gemaakt waar een directeur van een bouwbedrijf
een spijker pistool door zn hoofd had geschoten overal stukjes vlees met haar
ook wel eens een taxi die in t weekend lekker is onder gekotst
een mercedes waar de boer zn schapen in vervoerden die onder gescheten was
en de pootjes op de hemel zaten
na t reinigen is hij verkoch aan iemand in hoorn;) geintje kobus wel de zelfde benz
ben net terug van t poetsen van een vuilnis wagen
dus ben wel wat gewent

oja foto anders is t niet gebeurd

Oja de foto
57d23c29-99cd-17a6.jpg

Vind er niks aan met die wind buiten,als je aan het werk bent is het het mooiste weer van de wereld.En in het weekend is het altijd een zooitje pleuris weer :mad:

Zo de ESC van de onroad even programeren en dan is ie ook klaar voor gebruik.KKan ik altijd nog binnen rijden morgen als het een zooitje ruk weer is :D

Vind er niks aan met die wind buiten,als je aan het werk bent is het het mooiste weer van de wereld.En in het weekend is het altijd een zooitje pleuris weer :mad:

maar het is niet zo koud :p

morgen wel weer een tikkie koud met 4 graden en wind , maar ff uitwaaien op het strand met da flux :cool:

is geen probleem hoor

heb al een auto schoon gemaakt waar een directeur van een bouwbedrijf
een spijker pistool door zn hoofd had geschoten overal stukjes vlees met haar
ook wel eens een taxi die in t weekend lekker is onder gekotst
een mercedes waar de boer zn schapen in vervoerden die onder gescheten was
en de pootjes op de hemel zaten
na t reinigen is hij verkoch aan iemand in hoorn;) geintje kobus wel de zelfde benz
ben net terug van t poetsen van een vuilnis wagen
dus ben wel wat gewent

oja foto anders is t niet gebeurd

LOL ;)

ja ik geloof je , er zijn ergere auto's dan mijn ovlof ;)

ben er druk mee geweest , hij is nu weer vrij netjes , interieur gereinigd , straks nog ff in het ledervet , buitenkant is ook weer bling , en hij ruikt weer lekker fris van binnen :cool:

maar het is niet zo koud :p

morgen wel weer een tikkie koud met 4 graden en wind , maar ff uitwaaien op het strand met da flux :D

De temp valt wel mee idd,maar die kolere wind.
Zo de onroad staat klaar om uit de bocht te vliegen(zal ook vast wel gebeuren),nu nog even tijd vinden :D

De temp valt wel mee idd,maar die kolere wind.
Zo de onroad staat klaar om uit de bocht te vliegen(zal ook vast wel gebeuren),nu nog even tijd vinden :D

deze wind is leuk om op het strand met de twinstar te spelen , lekker raggen in da wind :p

ik laad alles ff op voor de zekerheid , je weet nooit wat morgen brengt ;)

morgen weer tennissen. Moet om 10u alweer in Opmeer zijn. Zal even toeteren Kobus als ik langs Hoorn kom scheuren ;)

Wauwwwwwwwwieh !!!!!

Zojuist de eerste RUN met e-revo op asfalt :-)
Dit gaat echt helemaal nergens meer over!

Wat gaat dat ding aso hard zeg :-)
En wat is dat ding sterk.
Volgas zeker 6 keer over de kop doordat hij nauwelijks meer te besturen was en op een paar krassen op de kap na niks stuk :-)

Echt een giga power in dat ding, echt een superaanrader ;-)

Wauwwwwwwwwieh !!!!!

Zojuist de eerste RUN met e-revo op asfalt :-)
Dit gaat echt helemaal nergens meer over!

Wat gaat dat ding aso hard zeg :-)
En wat is dat ding sterk.
Volgas zeker 6 keer over de kop doordat hij nauwelijks meer te besturen was en op een paar krassen op de kap na niks stuk :-)

Echt een giga power in dat ding, echt een superaanrader ;-)

leuk spul he !! ,dat electro :cool:

met da flux het zelfde verhaal , niet te houden die handel :cool:

op het strand is het veel leuker om te rijden , en ook heb je dan geen last van krassen in je kap met over de kop slaan
ook kun je op das strand onbeperkt hard rechtuit met ruimte zat :p

*lipo's der flux laad *

Rustler is ook geen Rustler meer. Nieuwe velgen onderweg. Black chrome 2.8 inch en alle 4 voorwielen met offset. En allerlei onderdelen onderweg onderandere 2 sets rear A arms. Dus rondom rear A arms en rondom voorwielen, dat geeft weer centimeters meer breedte. Disndag de Baja Beetle 1/8 kap halen in bloomingdale. Dan kijken hoe dat ding gaat. Maar na de verlenging was het al een genot om mee te rossen. Omvallen doet hij niet meer. Heb er nu ook een kleinere spur op om hem nog harder te laten gaan. Mocht ik vinden dat ik meer power wil dan gaat er een lager KV motor op met een dikkere esc en 4S lipo. Of meer :D

Wanneer gaan we strandbashen? Ik heb er zin in!

Morgen nog bashen,of staat ik daar alleen?

overleg gehad ,en ik heb gezinsdag , ff in de nieuw ruikende/gepoetste ovlof naar het strand om uit te waaien , ik neem de flux of de twinstar mee , beetje combineren dus ;)

volgend weekend weer baja raggen voor mij , hij ligt nu een beetje uitelkaar .

ben wel lekker op dreef met de reserve bajalien .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back