Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, echt... 8OIk zit te denken, en te denken.. en nog eens te denken..
Mee eens. Zeker voor een schaalkist zou ik de 600-size nemen. Reden is dat naarmate het chassis groter wordt, de vorm en details realistischer zijn. Bij een 450 moet alles er letterlijk in gepropt worden, bij een 500 is dat al minder. Bij de 600/.50 scale body's zijn er bij die waanzinnig mooi zijn. Dus een opgerekte 550, die is lichter dan een 600, of gewoon een 600.Je moet zelf beslissen, maar de 600 pro is een mooie machine. 550 ga je ook niet mis op.
Spike aangaand je Pm aan mij. Dat is zeer zeker een knappe heli. Maar voor 189 euro meer heb je een nieuwe en dan ook nog is flybarless.
Philje cowl is qua polyesteren klaar en geslaagd![]()
Ik heb alvast een zender voor mijn nieuwe Zero met stermotor gekocht.Ik bied bij deze 400![]()
Nee jôh, voor die 50 eypo inclusief 2 ontvangers en een universele lader kun je je geen buil vallen. 8) En anders slijt ik hem wel aan Big Mac.Wat moet jij nou weer met een MX-12. Stukje nostalgie of ga je een museum beginnen?![]()