Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
. Hoe laat op het veld?

LEZEN !! ;)

ik twijfel nog tussen de cap21 of de Extra on smoke , de Extra wil ik niet crashen, de cap ook niet ,maar dat is minder erg :)

we moeten over de dijk landen ,ik heb liever landen vanaf de andere kant .

de xtra gaat zeker mee , en de xtra en de cap passen in mijn auto
de Extra en de Xtra niet , zijn vrij lang en er kan er maar 1 met zijn snoet tussen de voorstoelen in .

ik bewaar de Extra wel voor het nieuwe veld , daar wil ik geen onnodig risico mee nemen .

dus nogmaals voor burp , 11;30u op das field ;)

zo dames , ik ben er eigenlijk wel klaar voor :p

voorraad vocht in da koelbox , lekkere broodjes , zonnebrandolie met vrouwenlucht mee , zooitje nitro en gasoline .

burp , vergeet je F-yet niet . ;)

zo dames , ik ben er eigenlijk wel klaar voor :p

voorraad vocht in da koelbox , lekkere broodjes , zonnebrandolie met vrouwenlucht mee , zooitje nitro en gasoline .

burp , vergeet je F-yet niet . ;)

Kan wel merken dat je vrouw niet thuis is ;-)

*ff broodje eten en daarna ook richting veld :-)

Vandaag even een BBQ scoren bij de bouwmarkt. Morgenavond nog even wat vlees verbranden, net op het randje, of het nog kan of niet. Maar vlees is al gescoord :).

@Jasper; heb je even een pm gestuurd over een brandstof helicopter.. :oops: hehe.

Nu eerst ontbijten :morning:

Scheelt een trui met gisteren. 8O Het is hier maar 16°C uit de wind in de tuin. Gisteren 10°C meer. :? Typisch Nederland...

zeker 1 van die chicks is een kerel aan die stem te horen. Wat zijn die spleetogen ook gek he :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer terug van das feld, compleet gegratineerd :-)
Vanmorgen wat last van de zeemist maar dit verdween gelukkig weer.

Geniet nog even na op la balkonia want voor de rest vd week gaat de temperatuur flink naar beneden :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back