Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een bezoekje gehad aan de tandarts.. Nu weer vol goede moed richting werk. 4 uurtjes uitzingen daar en dan weer naar huis.

Wat een leed.. Oh om het nog erger te maken (hoop wel op een zonnetje straks), vanavond ritueel vlees verbranden op de nieuwe BBQ, die wij gister nog even snel gescoord hebben.. :)

Toedels :bye:

Vanavond heerlijk regen !:cool:

Phil, leuk dat je ook meedoet aan '' laat je dop zien'' :thumbsup:

Even andere dingen aan mijn kop... in mijn kop :cry:
Heb kiespijn en de tandarts neemt zijn telefoon niet op, Pinkster 3 denk ik.
Morgen nogmaals proberen en anders maar even naar een andere tandarts :puppydogeyes:

Morgen nogmaals proberen en anders maar even naar een andere tandarts :puppydogeyes:

Dat is minder phil

Gewoon verdoven
IMG-20120524-WA0002.jpg

Phil. gewoon dienstdoende bellen, of nu ff snel nog een andere. Je kan heus wel ergens terrecht nu. Gewoon aandringen. Anders ga je een klote nacht tegemoet.

sterkte phils ! , kiespijn is erg naar :mad:

maar troost je , ikke ff ook geen gepup , ik zie die gasten al genoeg op das veld ;)

bovendien is maris er weer , dus vanavond even iets leuks met haar doen :cool: :yes: :oops:

*pintje opentrekt na noeste arbeit *

@Pielepee, Gefelicitaart

@Phillipee, Daar maken ze toch gewoon een sproetje van. Sproetjes hebben een ander nummer. Maar dan wel alleen voor sproetjes
Sterkte man.

Anders vanavond naar de pub, joop laten rijden, en een paar pintjes erin..;-)
(dan haal je morgen wel..)

De vrouwlief is er niet van phils, vandaar dat hij niet kan . stom he;)
ronald r wel aanwezig vanavond??????
of zijn er vliegers op het veld?????

Was het maar waar to tha pub :cry: Vrouw werkt helaas. Ik zal de nacht doorgaan met pijn :yes: (valt gelukkig mee maar wel erg zeurderig zolang ik wat te doen heb) en morgen langs de tandarts. De boel er maar uithalen... is/was toch al een probleemkies. Jaren geleden een flinke vulling erin en toen zei de tandarts al niet te weten hoelang het mee zou gaan, was ook de laatste keer dat hij gemaakt kon worden. Dus morgen kijken wat eraan gedaan kan worden, anders er maar uit en een implantaat erin.

ronald bezit jij een kaartje van de website van de man met bezine motoren ?????? kreeg net luik bericht van vrouwtje:D:yes: ivm 9.5 cc
anders speek ik je vanavond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back