PH-ILS
Forum veteraan
Goede morgen,ik heeft een houten kop ga maar niet vliegen denk ik.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goede morgen,ik heeft een houten kop ga maar niet vliegen denk ik.
Uhhhh, wil me niet inpopulair maken,net even het snelle grp 2.1cc auto blokje getest , was nog vonkelnieuw .
ik heb een snel pijpje van een mvvs 2,5cc blokje erop gezet , dit paste er zuigend op , en een vliegtuig carb met iets grotere doorlaat geplaatst , voordeel was ook dat de gashevel dan meteen goed zat tov een auto carb .
liep erg mooi ,en erg fel ook , ik denk dat deze samenstelling prima gaat vliegen .
ik denk dat dit een leuke setup is voor de razor Multiplex RR+ Razzor deze is een maatje kleiner dan de dogfighter .
![]()
+ 1 , lekker aan de zwevert schuren....Vanmiddag denk ik maar ff naar den Drossel om da BigLift in de 2K-Lak te zetten.
Proefstuk is helemaal goedgegaan dus klaar om ook de rest te doen
O ja, goeiemoggel
+ 1 , lekker aan de zwevert schuren....![]()
![]()
Dat doe je dan maar buiten met een waterproof schuurpapiertje![]()
De nine eagles extra ombouwen gaat naar brushless ,echte servo's gaat plaatsen en futaba ontvangert.
Jazeker maar dat is een andere extra ,die nine eagles gaat mee op vakantie dat is dat mini ding.Die vleugel is voor de extra die van peter is geweest.moeten we nog een keertje je vleugeltje folieen?
ahh, oke, geef maar eens een brul als je zover bentJazeker maar dat is een andere extra ,die nine eagles gaat mee op vakantie dat is dat mini ding.Die vleugel is voor de extra die van peter is geweest.
Zullen we op de club de Carrera Servo 140 racebaan uitleggen en tegen elkaar gaan racen. Met dit weer is het immers wel Nationale Verveeldag. :? :lol:
Vanmiddag denk ik maar ff naar den Drossel om da BigLift in de 2K-Lak te zetten.
Proefstuk is helemaal goedgegaan dus klaar om ook de rest te doen
O ja, goeiemoggel
nieuwe 3e. clubdag op Zondag voortaan?
14.00 à 15.00 uur. Kids zijn wel mee 8O :wink: