Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen,ik heeft een houten kop ga maar niet vliegen denk ik.

lil-&-39;pinoccio_2658925.jpg

net even het snelle grp 2.1cc auto blokje getest , was nog vonkelnieuw .
ik heb een snel pijpje van een mvvs 2,5cc blokje erop gezet , dit paste er zuigend op , en een vliegtuig carb met iets grotere doorlaat geplaatst , voordeel was ook dat de gashevel dan meteen goed zat tov een auto carb .

liep erg mooi ,en erg fel ook , ik denk dat deze samenstelling prima gaat vliegen .
ik denk dat dit een leuke setup is voor de razor Multiplex RR+ Razzor deze is een maatje kleiner dan de dogfighter .

test010.jpg
Uhhhh, wil me niet inpopulair maken, :oops:, maar deze constructie is echt levensgevaarlijk!!!

De afstand tussen je laatste lager en de prop (dat stuk as wat je ziet) is veel te lang...
als er ook maar iets van een kleine resonantie inslaat breekt de hele zooi zo af!!

(daarom zitten er bij vliegtuigmotoren de propmenemer direct tegen het lager, en is de as daar ook nog vaak een stuk dikker)
ook het materiaal van de as is niet geschikt om deze krachten op te vangen..

Vanmiddag denk ik maar ff naar den Drossel om da BigLift in de 2K-Lak te zetten.
Proefstuk is helemaal goedgegaan dus klaar om ook de rest te doen :yes:

O ja, goeiemoggel
+ 1 , lekker aan de zwevert schuren.... :cool: ;)

hier 1tje druk aan de folie , achtervleugeltje v/d DF voorzien van koolstofstrips en in de folie gezet , is nu een vrij taai vleugeltje dat amper flexed .

deze DF word een taaie rakker , komen ook wat meer pk'tjes op los :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back