Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er nog gevlogen morgen? Ik ga morgen maar ff bouwen aan de Biglift... moet toch maar eens af :yes:

ikke niet , al mag ik wel , maar ik voel aan mijn water dat het niet gewaardeerd word , dus ik maak er gezinsdag van ;)

bouwen doe ik voorlopig ook niet meer , word ik duizelig van , vanmiddag weer lekker op de pc lope lege gamen , ook weer is leuk .

de vlieghobby is meer voor vrijgezellen /gescheiden mensen en koppeltjes zonder kinderen , daar zit ik (nog) niet tussen . :)

Wat ben je aan het bouwen en waar? ;)

Deze..
full

Ik zie zojuist dat ie in 2009 ingevlogen is, en daarna al die tijd al stilstaat. :oops:

Nu voorzien van 2,4, en Lipo's op de ontsteking, en wat gewicht eruit weten the shoppen...

Nu wachten op het nwe veld..

Morgen de Yak op de werkbank, om ook naar 2,4 om te bouwen, en de ontvanger lipo's in de neus te verplaatsen.
full

Het kan maar klaarstaan :cool: ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt er nog gevlogen morgen?
Ikke doen. :yes: Beetje oefenen met laag over knallen met de CaraFail. Iets met de 30e. ;)

@ronaldR: Weet jij zo snel een site waar ze onboard elektrostarters voor DLE111's hebben? Een Jodel Robin DR400-180R van 2,6 meter gaan we natuurlijk niet met de hand aanslingeren. 8) Dit is een hobbyprojectje.

Laatst bewerkt door een moderator:
iedereen in een depressie ? , ikke wel iig .

denk dat alleen sleur en 3d fris op het veld zitten ;)

Nee hoor, lekker aan de knutsel geweest.

Voetbal heb ik ook niet veel mee, was met een buitenboordmotor bezig en bij het pakken van een biertje vroeg ik terloops aan Burpje wat de stand was, 0-1 :)

We gaan wel even winnen en kampioen worden........hmhm :nooo:

Zo!

Morgen laatste werkdag van m'n huidige klus. :yes: Dan komende 1.5 week vakantie vieren (lees: administratie bijwerken...) verder beetje vliegen, beetje bouwen, beetje bier.

Komt wel goed dus...

@sleurhutje: bedankt voor het kijken/opzoeken! Ik ga het uitpluizen.

Ikke nie vliegen hoor. Zondag echt verhuizen. Nu laatste naggie in dit huis. Ik moet zeggen dat het best een k.t gevoel is. Nou ja. We zien wel wat er komen gaat.

Veel plezier allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back