marcelsiggery
Forum veteraan
@Choco
Yep, heb 4 jaar alleen gewoont he ;-)
Yep, heb 4 jaar alleen gewoont he ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziezo, terug uit Frankenland en nu weer in ons koude kikkerlandje. Koffers uitgepakt weer, computer meuk weer aangesloten thuis en nu eerst een filmpie kijken..
Van de week maar eens zien waar ik de rest van mijn resterende vakantiegeld aan uit ga geven.. Misschien maar eens kijken voor een dikke 50cc kist weer :Fade-color
Vinni; Heeft de Sbach inmiddels al gevlogen? Ik hoor je er zo weinig over eigenlijk.
*zijn zoektocht naar een mooie dikke kist verder voortzet*
staat nog een mooie Lembeck extra 330 te koop op het forum, echt een kist voor die DA50
Vinni; Heeft de Sbach inmiddels al gevlogen? Ik hoor je er zo weinig over eigenlijk.
nee nog niet wacht op t nieuwe veld
hij schijnt erg makkelijk tevliegen en goed maar voor 3d is de yak beter
Hm, misschien moet ik de 50cc DA dan toch maar houden en een mooie (2e) Sbach kopen voor het nieuwe veld..
Eens zien of ik er een vinden kan voor een leuk prijsje![]()
die van mij is van pilot (jan van brenk)
maar je heb ook genoeg andere merken zelfs sebart heeft hem in zn programma
Middagje gepielt aan de trex 450, wat speling weg gehaald. Nu hopen dat het trillen over is en ik mijn beginselen in het helivliegen voort kan zetten.
Nu tijd voor een kopje thee..
Ga hem woensdag avond ff halen in Roelofarendsveen.Foto's![]()
Speling waarin weggehaald? Trillingen zijn bijna nooit het gevolg van speling.