zoiets.
![]()
wel mooi p.s deze is van bigplanes.nl
zou ik toch voor een pilot kist gaan
de reviews van pilot zijn allemaal goed en wordt zelfs beweerd dat t niets onder doet tegenover extreme flight en sebart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zoiets.
![]()
wel mooi p.s deze is van bigplanes.nl
Dat is sowieso een feit. Maar ik vind jouw Dak Yak oplossing wel übervet. 8)@sleur
let wel op dat het verschil in aanschaf tussen een 2.2 en 2.7 een goeie 1000 euro is daar bij zijn de afmetingen 2.7 zo groot dat er een hoop sleutelwerk aan zit om deze te vervoeren.
Mijn idee. Gewoon alleen power distributie en failover van de voedingsspanning. Geen poespas. Kan het ook niet stuk gaan.ik zou gaan voor een no nonsens powerbox evolution van 200 euro.
Hmmmm, da's een overweging waard. Hoeveel rookspul verbruik je per minuut? Las ergens dat het zo rond de 200-500ml/minuut is. Hangt natyuurlijk van je motorgrootte af. Maar rook moet wel rook zijn en geen pufje.mijn ervaring met mijn yak is dat ik geen 550 cc tank meer nodig heb
verbruik gemiddeld maar 250 cc.dus de andere 300 cc kan ik gebruiken voor smoke evt.
Die komt er zeker wel.verder,s hoop ideeen maar ik zeg gewoon doen grote benzine stinker![]()
Vinni: Heb jij je servo's direct op de ontvanger? Ik zou dat niet doen. Een beetje digitale servo trekt in pieken ruim 1.5A. Doe je dat met 3 of meer servo's tegelijk dan loopt dat leuk op. De dunne printsporen van de ontvanger zijn dan een risicofactor. Voorbeelden genoeg van weggesmolten ontvangers. In mijn Sleurphira zijn de digitale servo's ook gevoed vanaf de BEC en niet vanaf de ontvanger. Dat zijn digitale mini servo's maar als ik aileron en hoogte tegelijk doe, heb ik een aanloopstroom van 6.2A. 8O
Ja, beter nog is beide van de schakelaar naar de servo's in verband met maximale stroom per draad. En vanaf dat punt ook naar je ontvanger. Nu zitten beide voedingen vanaf de schakelaar in je ontvanger.Nee heb ze gewoon via m'n ontvanger
Dan moet dat snel veranderd worden
Moet ik dan alle +en - draden recht streeks op m'n schakelaar en 1 plus en min naar de ontvanger?
Ik vlieg of rij ook nog wel eens met een en ander. De 8 kuub in de self storage zie je hier niet.@sleur, dacht dat mijn zolder een rommeltje was...
O ja, heb ook nog rommel in 2 schuren. Toch ook maar eens opruimen![]()
Af, mijn...!!! :evil:Helemaal met je eens.![]()
Nog meer gekken die vannacht vallende sterren gaan kijken?