Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, mooi en niet duur (lees: koopje). Enige is dat-ie al gebouwd is en dat vind ik ook leuk om te doen.

En een kuub water kost 2,65 dus dat valt wel mee. Water wordt niet elke dag gevuld, zit een filter op met chloormeuk en pH-dinges.

Nou Sleur, ophalen dus :yes: Alleen die motor is al het geld waard :yes:
Nope, komende weken andere prioriteiten en besteding van geld. :yes: Daarnaast heb ik de laatste maanden genoeg uitgegeven aan de muziekdingetjes, dus geen vlieger. :( Eerst een mooi hok maken en dan pas de vlieger. Dat ADHD-gedoe heb ik geen last meer van.

Nu kun je eerder in de pub zitten :-) ;-)
Zonder vlieger nog eerder. :celebrate:

toegegeven , het begint hier ineens keihard te woeien en ik hoor onweer en neem regen waar .

op buienradar eu ,zie je wel wat aankomen :D

Tygo's bliksemteller ging zo ongeveer op tilt. 8O Het ging aardig tekeer met flits na flits na flits. De seconden gingen soms langzamer dan de teller. Ook geen mooie donder maar een constant gerommel. En een beetje veel wind met redelijk veel water. Best heftig....

En treinen kunnen niet rijden bij weersomstandigheden (van welke aard dan ook). Staat in de voorwaarden.

*muziekje op zet*

kunnen we meeluisteren ?
Ja, moet je de App van Radio 538 downloaden en dan de zender Dance Department kiezen. ;) Ik ben nu de hele zooi op de Macbook aan het installeren. Is al net zo naar en traag als op een gewone Windows PC.

Getypt vanaf mijn Macbook Air 13" met OS X Mountain Lion in Safari

Ja, moet je de App van Radio 538 downloaden en dan de zender Dance Department kiezen. ;) Ik ben nu de hele zooi op de Macbook aan het installeren. Is al net zo naar en traag als op een gewone Windows PC.

Geen beweging in de SSD ;)

Jaja. We weten nu wel dat je een macbook air 13 met osx mountain lion in safari hebt :-) ;-)

Zo veldmuis weer terug uit loeiheet Vlissingen een dagje dikke moeren vastdraaien voor een nieuwe Deense klant. Mooi werk maar het was voor het mooie te warm...

Sleur ik begin steeds meer verliefd te worden op Apple , maar ik ben dan ook vergeleken bij jou een volslagen digibeet... Mijn iPhone vind ik vergeleken bij mijn htc onex en de Samsung galaxy s3 van mijn meissie wel 10 treedjes hoger hoor. Veeeel gebruiksvriendelijker dan dat android, wat een zeik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back