Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze klier heeft ook weer een speed/pylon kistje af , (ex look) met novarossi .

ook maar ff testen straks .

dus straks 3 kleine kisten mee

zit me weer zorgen te maken. Ik heb een opgezet kliertje boven mijn sleutelbeen....
Ik ken zo'n verhaal van een man met een kikker op zijn hoofd. Toen-ie bij de dokter kwam zei de kikker: "Het begon als een bultje bij mijn grote teen". 8O :rolling:

Wie gaan er allemaal vliegen morgenmiddag? Ik ben rond 12.45 op het veld
Zal dan rond 14:00 uur worden. Eerst een beunklusje bij een oud-klant. 8O

Als Dutch pilot ook gaat vliegen... NIEMand :) ;)
Neem ik mijn KDS ook wel mee. :yes: En mijn Nike Air Mt. 43. :lol:

Fok man, veel te heet om wat dan ook binnen te doen. In de garage of boven wordt je langzaam gekookt. Iets buiten schilderen is kansloos door de directe zon en stoffige wind. Auto poetsen gaat het ook niet worden. :( Best vervelend om dit zo nog bijna drie weken vol te houden. :? NOT!!!!! :nooo:

Tsja....ga je dan niks doen of....helemaal niks doen?.....hmmm keuzes keuzes.....

Vervelend hoor.... Je kan ook gewoon weer gaan werken haha

Mannen, lekker op tijd deze keer maar ik zit even met het maaien van het veld. Ik kom er deze week gewoon niet aan toe. Vanwege een toernooi op onze club ben ik elke dag volledig bezet. Duurt tot en met zondag. Als iemand het deze week voor mij zou kunnen doen dan neem ik de volgde beurt van hem wel weer over. Anders kan ik maandagavond wel maaien maar daarvoor lukt het echt niet :(.

Iemand? :thumbsup:

vanavond maar een start maken aan de revisie van het agregaat van tito ( honda) dan kan ik tenminste ook is laden op het veld. Bijkomstigheid is dan wel dat ik ook een kar zal moeten verzinnen om ''The green mile'' te lopen naar het veld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back