Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verstandig Burp! Ik heb ook doen besluiten de 450 te verkopen. Ik vlieg momenteel alleen maar met de 550 en de 600 is bijna klaar.

Daarnaast, ik heb nog een HK450 liggen :)

Als volgende heli wil ik een 700 size gaan kopen (zal ergens volgend jaar pas worden denk ik). Waarom? Ik wil mij toespitsen op F3C.

Zo een kipor ophalen gaat :banana:

Waar ? en voor hoeveel ?

bij hbach staat nog 1 kipor 2000 , ze hebben laagste prijsgarantie , dus vind jij hem goedkoper op de internets incl verzenden , dan geeft hbach je nog eens 10% over het hele bedrag korting , scheelt dus zo'n 60 E

ik kocht hem voor 409 E ipv 469 :D

maar wellicht vind jij hem ergens nog goedkoper .

Waar ? en voor hoeveel ?

bij hbach staat nog 1 kipor 2000 , ze hebben laagste prijsgarantie , dus vind jij hem goedkoper op de internets incl verzenden , dan geeft hbach je nog eens 10% over het hele bedrag korting , scheelt dus zo'n 60 E

ik kocht hem voor 409 E ipv 469 :D

maar wellicht vind jij hem ergens nog goedkoper .

Ik wil de IG1000 hebben, die 2000 is mij te zwaar, ik ga hem alleen primair alleen gebruiken voor accu's laden op het veld (tijdens de electro uren.) . ;-)

Hij staat bij kipor.nu voor 349 incl.

Het waait hier wel, maar van regen is niets te merken.
Lekker zonnteje hier op de camping.

Ik hoop toch wel dat het gaat regenen, anders heb ik voor niets de BBQ afgezegt.:D

*Gaat liggen wachten op postbode voor pakket met Gens Ace lipo's voor de 700 en ook voor de MCPX. Tevens wat nieuwe dingen besteld voor de 450. Dan kan die ook weer vliegen.

Gens ace lipo's voor de MCPX? niet wat overdreven? :p

Ik had die Nano-Tech lipo's voor de MCPX, maar die zijn erg slecht. De Hyperions zijn bij Sam niet leverbaar meer. Hij heeft nu 1S cellen van Gens Ace voor de MCPX. Deze zouden veel beter zijn.

Voor de 700 heb ik Gens Ace 2 maal een 6S 5300mA 30C besteld.
Dan heb ik power genoeg. Mijn oude Nano-Tech 6S 4500mA die ik voor de Sebart gebruik zijn een beetje gaar. Ik krijg daar niet meer dan 3000mA in en uit.

Ik wil de IG1000 hebben, die 2000 is mij te zwaar, ik ga hem alleen primair alleen gebruiken voor accu's laden op het veld (tijdens de electro uren.) . ;-)

Hij staat bij kipor.nu voor 349 incl.

dan zou ik ook ff bij hbach kijken , vind 349 best duur . scheelt niet zoveel met mijn kipor met dubbel vermogen .

+1 Maar nu even niet. ;) 1000W is genoeg voor de lader en een koeler. :lol: De kans dat ik ga lopen schuren op het veld of een romp helemaal leeg moet zuigen omdat die in de sloot heeft gelegen is niet zo groot. :mrgreen: Verschillen tussen de 770 en 1000 zijn niet zo groot en de 1000 heeft ook een 12V aansluiting voor de koelbox. 8)

Zojuist een steunbalk uit de schuur weggezaagd. Dak bleef hangen. :? Niet gek, constructie was al opgevangen op een andere plek. :eek: Wel lekker ruim nu en niet meer mijn hoofd stoten.
RolandChayer-FuckingBananas-Smiley.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back