Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
\o/ Sla ik net slagplug 3 van 6 in een betonnen paal van de garage, klettert aan de andere kant van de muur het hele bord met gereedschap van de buurman van de wand. 8O :rolling: Heb hem ook maar wat van mijn slagpluggen gegeven. Je moet geen groene Gamma-pluggen 4mm gebruiken om een groot bord op te hangen. 8x80mm slagpluggen van Fischer zijn dan wat degelijker. :teacher:

Wie is er redelijk bekend met beton? Ik heb een betonnen vloer, niet echt netjes afgewerkt door de vorige eigenaar, beetje deinig zullen we maar zeggen. Is redelijk schraal beton, hier en daar wat gladdere stukken door het egaliseren (of een poging daartoe). Kan ik daar ca. 4cm beton op storten (met grind), 4cm betonmortel (van dat zanderige spul wat ze gebruiken bij vloerverwarming) of gewoon ruim 1cm gietvloer nemen?

Profi's kom er maar in... :worship:

Hechtmiddel en dan egaline erover. En als je goede pluggen zoekt, moet je alligator pluggen van Toggler nemen. 100% beter dan welke Fischer plug ook.

Bryan terug gebravht en nog even door naar het veld. Even een lipo met dw 700 leeg gevlogen. Kan er nog wel 1 doen, maar in de verte zie ik weer wolken aan komen.

logo_gamma.jpg

Ja leuk, en dan heb je bijna 9m² hobbyhok getimmerd, moet je ook langzamerhand gaan nadenken over indelen. In ieder geval een werkblaadje van 90x300cm. 8) Verder passen en meten met de televee, DJ gear, computer, server, koelkast, meetapparatuur/soldeerstation, ladenkastjes, stereo, speakers etc. En de verlichting...

*bier is op* :cry: :celebrate:

*nachtje na gaat denken* :sleepy:

Hechtmiddel en dan egaline erover.
Hechtmiddel is geen probleem en bittere noodzaak, ongeacht wat er overheen gaat. Maar even 600+ eypo er overheen gieten gaat natuurlijk geen doorgang vinden. Het wordt een laag van 35mm zand-cement, ben ik voor 150 eypo klaar . :teacher: Mooie dat de vloer hoger is, mocht de garage vollopen omdat het zwembad scheurt dan zit ik nog droog in mijn hokje. :mrgreen:

mogge !

druk dagje voor mij , eerst naar diemen een klus afronden , daarna een klus opstarten in amsterdam , dus een hoop gesjouw en gesleep , maar dat hoort erbij ;)

mzzl

Nou, allemaal werk ze. Ik ga nog even genieten van het mooie weer (lees: ramen open en twee kuub puin wegwerken, plafonds slopen en vloer eruit scheuren).

werkseVIS.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back