Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grapje hoor Jasper ;) Ben benieuwd wat je nu weer gekocht heb.

De Gaui X7 is er bijna.
V-bar komt er aan
Regelaar en Bec zijn ook onderweg.
Even was ik van gedachten veranderd over de 750MX maar dat wordt toch een blijvertje met zijn 7000+ watt.
Servo's zet ik over op de X7
Voor de rest is alles van de t-rex 600 al verkocht/ afgesproken.
Dus rest mij alleen nog om 2 lipo packs aan te schaffen en de X7 zelf. Deze week weer beginnen met klussen dus met een beetje geluk over 1 a 2 weken de x7 in huis.

:banana:

Bloemendaal ff bellen vragen of Remco morgen naar het veld komt of ie ze dan mee kan nemen. ideeëtje :-?

ook een idee , zal ze ff bellen ;)

bestellen-tera-heart-opblaaspop-bij-erotische-groothandel.jpg

lol , maar dan kan hij beter een real dolls anschaffen , veel echter , maar best duur , voordeel = ,deze vrouwen praten niet :p [URL="
Real Dolls - G4tv.com - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Donderdag gaat Diana al onder het mes... da's lekker snel :thumbsup: Dan is ze er maar vanaf, dan kan het herstel beginnen :yes:

Nou PH-ILS, zoek je nachtzusterpakje maar weer op dan. :D

(plaatje fantaseer je er zelf maar bij, ik Googlede op "nurse skirt male" maar ben nu even fappen :oops:)

@phil, beterschap voor de vrouw
@burp, lloyds open form?

Morgen nog even de dekschuit in het zwart en dan zijn de onderwater klussen weer klaar...

130 alleen op dinsdACH en donderdACH?

was het bijna vergeten , maar sjunkie heeft nu ook ein stingert , leuke ruil met kris gedaan , ikke een stingert kris een bigscale :p

kan ik eindelijk is nijssie achter me laten , want deze gaat veel vlotter met het novarossie blok :cool: ;)

voorlopig blijft hij nog ff op de plank , eerst uren maken met de gele pylonracert , en de balsa spit .

stinger005.jpg

Hoezo lijkt de ACH wel? ;)

P.S. lekker druk al in de B- en C-klasse :rolleyes:
Van 3-5 november is internationaal te kennen gegeven dat er een "Open Dutch Indoor" zou zijn, die zondag ook dus NK F3P. :? Op 24 februari is de EIM in Engeland en valt ook gelijk met NK F3P. :( Er zijn toch wel wat piloten die ook internationaal (willen) vliegen. Lekker gepland dat het precies samen valt. Doen ze op de club ook regelmatig. Niemand houdt rekening met F3P'ers. :rolling:

Savage gaat als enige in de C-klasse vliegen. :thumbsup: Wij komen uiteraard aanmoedigen. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back