de zoveelste nieuweling v/d club ? ik word er helemaal duizelig van om al die namen uit mijn kopf te leren :?
schoonvader van Frank G.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de zoveelste nieuweling v/d club ? ik word er helemaal duizelig van om al die namen uit mijn kopf te leren :?
Uhh wie is Frank G?schoonvader van Frank G.
Uhh wie is Frank G?
schoonvader van Frank G.
Broer van Ali GUhh wie is Frank G?
Wie ben jij dan?Broer van Ali G![]()
Oh ja,jij was de grapjas.Sorry even vergetenWie ben jij dan?
*onverwacht en deels ongepland uit eten met de toko om de eerste contracten te vieren*
Wie ben jij dan,groetjes INGZit al twee weken te kloten met dat vaginale ING.
Kan niet meer internet bankieren vanwegen een vermoed virus op mijn computer.
Zijn die karhengsten daar weer wat vergeten op te sturen,maar weer een uur aan de telefoon met zo'n pedante eikel van de helpdesk met als antwoord ,ik weet het niet.
Gaan ze weer die hele klote troep opsturen duurt weer drie tot vijf werkdagen.
Wat een ongelofelijke **()&^$$^&#^()_(*&%^%0= tering bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN BEHOORLIJK PIST OFF!!!!!!!!!!!!!!
Zit al twee weken te kloten met dat vaginale ING.
Kan niet meer internet bankieren vanwegen een vermoed virus op mijn computer.
Zijn die karhengsten daar weer wat vergeten op te sturen,maar weer een uur aan de telefoon met zo'n pedante eikel van de helpdesk met als antwoord ,ik weet het niet.
Gaan ze weer die hele klote troep opsturen duurt weer drie tot vijf werkdagen.
Wat een ongelofelijke **()&^$$^&#^()_(*&%^%0= tering bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN BEHOORLIJK PIST OFF!!!!!!!!!!!!!!
Als het aan mij ligt niet lang meer,ze mogen die ballentent van mij morgen al sluiten.Burp is over 5 dagen ook terug van Monza... vraag het hem ff, hij werkt ook bij de ING :grin:![]()
Ik ben die vent die hullie over zijn kier helpen.Wie ben jij dan,groetjes ING
Moet je dit nou weer lezen.
PowNed verstoort training Nederlands elftal
Inderdaad schandalig dat ze jou niet hebben gevraagd![]()