Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit al twee weken te kloten met dat vaginale ING.
Kan niet meer internet bankieren vanwegen een vermoed virus op mijn computer.
Zijn die karhengsten daar weer wat vergeten op te sturen,maar weer een uur aan de telefoon met zo'n pedante eikel van de helpdesk met als antwoord ,ik weet het niet.
Gaan ze weer die hele klote troep opsturen duurt weer drie tot vijf werkdagen.
Wat een ongelofelijke **()&^$$^&#^()_(*&%^%0= tering bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN BEHOORLIJK PIST OFF!!!!!!!!!!!!!!

Zijn die karhengsten daar weer wat vergeten op te sturen,maar weer een uur aan de telefoon met zo'n pedante eikel van de helpdesk met als antwoord ,ik weet het niet.
Wat een ongelofelijke **()&^$$^&#^()_(*&%^%0= tering bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie ben jij dan,groetjes ING

Burp is over 5 dagen ook terug van Monza... vraag het hem ff, hij werkt ook bij de ING :grin: :rolleyes:

Inderdaad schandalig dat ze jou niet hebben gevraagd :D

In of om de Arena vliegen lijkt me helemaal niets. Storingen door alle metalen delen van dat gebouw zijn aanwezig. Zeker met 2,4Ghz. Nu hebben ze ook nog eens geprobeert om van buitenaf een besloten training te gaan filmen. Als je daar als bedrijf aan meewerkt, dan ben je niet wijs. Voor nog geen miljoen zou ik daar naam en bedrijf voor op het spel zetten.
Dan nog mazzel dat hij niet op een van de spelers terecht is gekomen.

Deze mensen verpesten het dus voor de rest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back