Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haal ik vanmiddag een leverworst bij de slagert vraagt ie ,heel of in plakjes zeg ik denk je dat me reet een sjoelbak is.
Ja en dan mot er ook nog betegelt gaan lope legge worden.Jij maakt jezelf echt onsterfelijk bij je meissie, uitslovert;-)
Ja en dan mot er ook nog betegelt gaan lope legge worden.
Hij is goed.Twee vriendinnen zitten te praten over mannen en de grote van hun geslacht. Zegt de één: "Waarom heb jij altijd zo'n geluk met die mannen? Ze hebben altijd zo'n groot geslacht!"*Zegt de ander: "Maar meid, dat is geen geluk! Ik heb daar een truukje voor! Je kijkt gewoon naar de schoenmaat! Hoe groter de maat, hoe groter zijn jongeheer!""OOOOOO", zegt die andere vriendin, "zo doe jij dat dus, dat ga ik echt even uittesten!"Dus de volgende dag begint ze de mannen te observeren. Komt ze bij de bakker, ze kijkt naar zijn schoenen. Nou, maatje 43. Neeeee, die moet ik niet hebben! Komt ze later bij de slager, en weer kijken naar die schoenen, maatje 44. Neeee, die moet ik ook niet hebben! Affijn, op de terugweg komt net de postbode langs. Ze kijkt naar zijn schoenen. Wow, dat is toch zeker een maatje 47!!! Die moet ik hebben, denkt ze.*Zegt ze zo tegen die postbode: "Hé schat, zin in een kopje koffie?"*Afijn, puntje bij paaltje, ze belanden natuurlijk in de slaapkamer. Vrouwtje kleedt zich snel uit en ligt klaar op het bed.Die postbode wordt helemaal zenuwachtig van de opwinding, maar hij krijgt dat knoopje van zijn jasje niet los!*Zegt ie: "Altijd weer hetzelfde met die TNT!!! Die jasjes zijn 4 maten te klein en die schoenen 4 maten te groot!"
Siggy heeft jij nog een swift in da shop?
Kost da?Sleur heeft mij vorige week net een verse gebracht....
Die van mij vliegt nog wel maar wordt wat minder qua stijfheid door het liggen in het vochtige gras .....
Maar voor een beginnend schaal-vlieger als jij nog prima hoor![]()
Kost da?
Gaaf setje Sleur... kan ik hem eens real-life bezichtigen onder het genot van een pintje?
Doe maar vliegklaar zonder ontvangert.Vliegklaar zonder ontvanger ? Of alleen de plank met servo's ?
iets voor de heren Baja rijders? De winter komt er weer aan ten slotte
Marktplaats.nl > Splinternieuwe Hpi Baja ski kit. - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's
Doe maar vliegklaar zonder ontvangert.
Nee, dank je de koekoek. 8O Alleen die Brard die plat op haar bek te water gaat vind ik wel gaaf omdat ik zelf een paar jaar trampoline en duikplankspringen heb gedaan (voor de lol).Lol !!!!!! Zit je soms ook the voice te kijken ?![]()
Zal hem dinsdag meenemen als ik niets anders heb (maandagavond iets op kantoor, dinsdag of woensdag ook :?). Alleen geen pintjes in de buurt van dit alles. Je giet ook geen bier in je vliegert.Gaaf setje Sleur... kan ik hem eens real-life bezichtigen onder het genot van een pintje?
Nope, ik gaat in mijn verwarmde studiootje zitten.iets voor de heren Baja rijders? De winter komt er weer aan ten slotte
Marktplaats.nl > Splinternieuwe Hpi Baja ski kit. - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's
Ikke, TGY Plush 18A, in verpakking.Heb jij nog een 18 amp regelaar liggen ?
Gaaf setje Sleur... kan ik hem eens real-life bezichtigen onder het genot van een pintje?