Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haal ik vanmiddag een leverworst bij de slagert vraagt ie ,heel of in plakjes zeg ik denk je dat me reet een sjoelbak is.

Twee vriendinnen zitten te praten over mannen en de grote van hun geslacht. Zegt de één: "Waarom heb jij altijd zo'n geluk met die mannen? Ze hebben altijd zo'n groot geslacht!"*Zegt de ander: "Maar meid, dat is geen geluk! Ik heb daar een truukje voor! Je kijkt gewoon naar de schoenmaat! Hoe groter de maat, hoe groter zijn jongeheer!""OOOOOO", zegt die andere vriendin, "zo doe jij dat dus, dat ga ik echt even uittesten!"Dus de volgende dag begint ze de mannen te observeren. Komt ze bij de bakker, ze kijkt naar zijn schoenen. Nou, maatje 43. Neeeee, die moet ik niet hebben! Komt ze later bij de slager, en weer kijken naar die schoenen, maatje 44. Neeee, die moet ik ook niet hebben! Affijn, op de terugweg komt net de postbode langs. Ze kijkt naar zijn schoenen. Wow, dat is toch zeker een maatje 47!!! Die moet ik hebben, denkt ze.*Zegt ze zo tegen die postbode: "Hé schat, zin in een kopje koffie?"*Afijn, puntje bij paaltje, ze belanden natuurlijk in de slaapkamer. Vrouwtje kleedt zich snel uit en ligt klaar op het bed.Die postbode wordt helemaal zenuwachtig van de opwinding, maar hij krijgt dat knoopje van zijn jasje niet los!*Zegt ie: "Altijd weer hetzelfde met die TNT!!! Die jasjes zijn 4 maten te klein en die schoenen 4 maten te groot!"

Twee vriendinnen zitten te praten over mannen en de grote van hun geslacht. Zegt de één: "Waarom heb jij altijd zo'n geluk met die mannen? Ze hebben altijd zo'n groot geslacht!"*Zegt de ander: "Maar meid, dat is geen geluk! Ik heb daar een truukje voor! Je kijkt gewoon naar de schoenmaat! Hoe groter de maat, hoe groter zijn jongeheer!""OOOOOO", zegt die andere vriendin, "zo doe jij dat dus, dat ga ik echt even uittesten!"Dus de volgende dag begint ze de mannen te observeren. Komt ze bij de bakker, ze kijkt naar zijn schoenen. Nou, maatje 43. Neeeee, die moet ik niet hebben! Komt ze later bij de slager, en weer kijken naar die schoenen, maatje 44. Neeee, die moet ik ook niet hebben! Affijn, op de terugweg komt net de postbode langs. Ze kijkt naar zijn schoenen. Wow, dat is toch zeker een maatje 47!!! Die moet ik hebben, denkt ze.*Zegt ze zo tegen die postbode: "Hé schat, zin in een kopje koffie?"*Afijn, puntje bij paaltje, ze belanden natuurlijk in de slaapkamer. Vrouwtje kleedt zich snel uit en ligt klaar op het bed.Die postbode wordt helemaal zenuwachtig van de opwinding, maar hij krijgt dat knoopje van zijn jasje niet los!*Zegt ie: "Altijd weer hetzelfde met die TNT!!! Die jasjes zijn 4 maten te klein en die schoenen 4 maten te groot!"
Hij is goed.

Jantje komt te laat op school, vraagt de juf waar kom jij vandaan?
Bij de hoeren zegt Jantje,pets een slag voor zijn harses van de juf en naar de directeur gestuurd.
Was is er vraagt die en jantje zegt ik ben eruit gestuurd omdat ik te laat was.
Zegt de directeur waar was je dan?Bij de hoeren zegt jantje ,pets weer ferme tik en naar huis gestuurd.
Vraagt zijn moeder als hij thuis komt waarom ben je zo vroeg?
Zegt jantje ik ben weggestuurd omdat ik te laat was,waar was je dan vraagt ze.
Bij de hoeren zei Jantje PETS weer een zaans knalletje,nou ben ik het zat zegt Jantje volgende keer gaat papa zelf zijn jas maar halen.

Lol !!!!!! Zit je soms ook the voice te kijken ? :-)
Nee, dank je de koekoek. 8O Alleen die Brard die plat op haar bek te water gaat vind ik wel gaaf omdat ik zelf een paar jaar trampoline en duikplankspringen heb gedaan (voor de lol).

Gaaf setje Sleur... kan ik hem eens real-life bezichtigen onder het genot van een pintje?
Zal hem dinsdag meenemen als ik niets anders heb (maandagavond iets op kantoor, dinsdag of woensdag ook :?). Alleen geen pintjes in de buurt van dit alles. Je giet ook geen bier in je vliegert. ;) Nog even kijken of ik dan ook al de speakers heb. 8)

Nope, ik gaat in mijn verwarmde studiootje zitten. :yes:

En de boel ook al geclaimd door Miss Mini Sleurfin. :evil:
sleursdjgear02.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back