Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat hem dus niet worden morgen ;-)

Kolere, ik heb 2 Hertogjes op en voel me al aangeschoten :-) :-)

klopt , ze slaan al de hele dag best lekker in bij me :p

ben nu aan het afbouwen , en zo lekker ff maffen in de tuin .

was best een aangenaam gezinsdagje zo , ook nog een gave freestyler fiets voor floor gescoord , echt een leuke fietst , floor ook erg blij .

morgen maar ff zien of het veld nog gaat lukken , maar zal pas rond 14;00u zijn als ik niet blijf hangen op de vliegclub almere;)

Snap alleen nooit waarom die gasten altijd zo popiejopie staan te klappen voor hun controllertjes ? :-)

Stelletje bandparodisten zijn het :-)

Waar zijn die ouderwetse " echte " DJ's gebleven die alles live mixen, en dus helemaal geen tijd hebben om als een maffe baviaan te gaan staan klappen ;-)

Zo dagje buffellen zir er weer op.
Muurtjes gestuct,radiator kraan vervangen,waterput leegepomp om de waterstand te lezen.Ventilator geplaatst en net als sleur 500.000 keer trap op trap af,en ik val er geen gram van af.
Dan vreet ik er nog wel wat bij,ga barknoeien.
Dus ik gaat het ritueelvleesverbrandkolenapparaat in de brand steken!
Nu eerst PLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker beeezugggg jonguuuuuhhhh !!! :-) ;-)

naja, toch knap allemaal. Ik denk als je samen werkt met DJ jean en meer van dat soort namen dat je best goed bezig bent. Ik zie het jou niet nadoen ;)

Snap alleen nooit waarom die gasten altijd zo popiejopie staan te klappen voor hun controllertjes ? :-)

Stelletje bandparodisten zijn het :-)

Waar zijn die ouderwetse " echte " DJ's gebleven die alles live mixen, en dus helemaal geen tijd hebben om als een maffe baviaan te gaan staan klappen ;-)
Startknop DJ's ;) Als ik de thuismixertjes kijk op youtube die in 10 minuten 20 nummers proppen, dan hebben die echt 0,0 tijd om ook maar naar iets te wijzen. :worship:

Je let niet op hij mixed live. En hij maakt zijn eigen nummers.
Da's ook weinig moeilijks. Thuis samples verzamelen, in je controller stoppen en elke 8 of 16 maten een knopje drukken. De rest van de tijd kun je zwaaien. :bye:

naja, toch knap allemaal. Ik denk als je samen werkt met DJ jean en meer van dat soort namen dat je best goed bezig bent. Ik zie het jou niet nadoen ;)
DJ Jean heb ik in de IT nog zien draaien in de pauzes als de main act DJ ging piesen. Hij heeft ook nog een paar keer in Xenon gedraaid als invaller. 8O

Sleur moet je maar eens in de babbelaar komen kijken als hij daar draait. Die kroeg is van zijn PA. Dan draait hij gewoon live alles aan elkaar. Hij is echt wel goed.

uit de goeje ouwe tijd :

of de klasiekere aller tijden in de house muziek :

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel leuk allemaal dat sample koppelen, maar het blijft gewoon gejatte zooi en tering herie,wat in de verste verte niks maar dan ook helemaal niks met muziek te maken heeft.
Geinig hoor een plaat die blijft hangen maar dan live.
Muziek maak je met instrumenten en bedenk je zelf.
Dat is wat ik ervan denk.

Wel leuk allemaal dat sample koppelen, maar het blijft gewoon gejatte zooi en tering herie,wat in de verste verte niks maar dan ook helemaal niks met muziek te maken heeft.
Geinig hoor een plaat die blijft hangen maar dan live.
Muziek maak je met instrumenten en bedenk je zelf.
Dat is wat ik ervan denk.

ik heb ook niets met die pokkeherrie :tank: ;)

zo zeg, lekker gaar dat ik ben :p

als ik morgen nog ff wil vliegen , moet ik mij in de ochtend erug haasten , dan eerst naar amsterdam een deel steiger halen , dan naar huis floor oppikken , dan naar almere en dan weer vlug naar das velt , dus maar ff zien , voor je er erg in hebt is het maandag :eek:

ze hebben wel een clubhuis naast het veld in almere , maar morgen is er een lijnbesturing show , en word er niet gewoon gevlogen , dus ben ik ook weer snel gevlogen , want dat spreekt mij niet aan .

we zien het allemaal wel , nu lekker op da bank met een bak pleur :morning:

Heren en DJ's.

Een fijne avond verder, heb nog ff lekker wat vliegertjes uitgelaten op das feld.
Nu op naar huis, auto uitruimen, morgenvroeg 06.00 uur naar Schiphol, mn stiefdochter ophalen.
Mss morgenavond nog ff vliegen.

Grtz en de mazzel.

Nee overgemoduleerde trillingen van een ijzerdraad, opgepikt met een veredelde cassetterecorderkop (3x woordwaarde) en dan versterkt met een vervormende buizenversterker is wel muziek? Kom op zeg... :p

Nee overgemoduleerde trillingen van een ijzerdraad, opgepikt met een veredelde cassetterecorderkop (3x woordwaarde) en dan versterkt met een vervormende buizenversterker is wel muziek? Kom op zeg... :p
Uh , JA dat is tenminste niet gejat(die gasten kunnen niet eens een instrument bespelen) neemt niet weg dat het soms ook niet om aan te horen is maar in mijn optiek wel echte muziek.
Viool en piano vind ik ook helegaar niks maar is wel muziek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back