Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, erg hè. Werd je ook al helemaal gek van dat dwangmatige gevlieg? :oops: ;)

Wie is er handig met (Auto)CAD? Ik heb twee A0 tekeningen en die moeten digitaal zodat ik alle onderdelen/spanten/schuimprofielen kan laten frezen/snijden... Iets met een 2.4 meter Monsun zelf bouwen. 8)

Je kunt Anko ook even vragen ;-)

Zo he, dit weekend eindelijk een keertje niet vliegen ivm andere bezigheden (feestje 50 jarig huwelijk schoonouders)

*vliegtuigen en heli's afstoffen moet*

ja , je hebt de laatste tijd nogal veel gevlogen , je mag best eens iets anders doen hoor ;)

Donderdag avond op tijd richting het veld. Weer ziet er goed uit voor morgen.

is het een idee om een keer niet te vliegen ? :)

junk dat je der bent ;)

lekker gewerkt met mijn collega , hele dag lekker lopen latexen , flink wat meters gemaakt , was weer gezelli , maar door die 2 afterwork pintjes slaat de garigheid er volop in :cool:

dus lekker niets doen :p

op het menu staat : bami ramas speciaal , heels niet slecht ;)

Zo nog 1 dag en dan is het weer weekend ,heb er zin an.
Nu eerst maar even naar Q ,wat scharniertjes scoren.

voor mij ook waarschijnlijk , ik heb nu een man meer op mijn klus zodat ik het morgen af kan krijgen :p , geen zin in gewerk in das weekend :nooo:

maar ff zien wie mij allemaal claimt in das weekend :mad:

waar zijn die tijden gebleven dat je niet zo geleefd werd en dat je jezelf verveelde en je afvroeg ,wat zal ik eens gaan doen dit weekend ? :p

dat was vroeger ;)

nog ff een uurtje mijn oogjes open houden met lucifers stokjes en dan lekker plat :p

Ben even een demo van Pioneer DJ aan het bijwonen. Ben Liebrand en Laidback Luke geven de demo. Die hebben het wel meer gedaan. ;)

dj.gif

/boeiuh

ik zei je nog dat ik mee wilde Sleur...
Zou eerst niet heen gaan maar de forumbeheerder van DJ Tech Tools nodigde mij uit. Even pintje gehaald. En met Ben Liebrand geleuterd over vroeger met In The Mix. Al die snotaapjes die aanwezig waren bestonden toen nog niet. :lol: ;)

Oh ja, foto...
wissentonecontrol.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back