Sleurhutje
Forum veteraan
Duurt me te lang en laat hier en daar te wensen over. Had er wel al aan gedacht.Richard Broers ff vragen, die is daar erg handig mee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Duurt me te lang en laat hier en daar te wensen over. Had er wel al aan gedacht.Richard Broers ff vragen, die is daar erg handig mee![]()
Ja, erg hè. Werd je ook al helemaal gek van dat dwangmatige gevlieg?![]()
Wie is er handig met (Auto)CAD? Ik heb twee A0 tekeningen en die moeten digitaal zodat ik alle onderdelen/spanten/schuimprofielen kan laten frezen/snijden... Iets met een 2.4 meter Monsun zelf bouwen. 8)
Crashen dat is. Of "when it's snowing"... :?We are used to the weather. We even Fly in snow.
Zo he, dit weekend eindelijk een keertje niet vliegen ivm andere bezigheden (feestje 50 jarig huwelijk schoonouders)
*vliegtuigen en heli's afstoffen moet*
Donderdag avond op tijd richting het veld. Weer ziet er goed uit voor morgen.
Zo nog 1 dag en dan is het weer weekend ,heb er zin an.
Nu eerst maar even naar Q ,wat scharniertjes scoren.
Zou eerst niet heen gaan maar de forumbeheerder van DJ Tech Tools nodigde mij uit. Even pintje gehaald. En met Ben Liebrand geleuterd over vroeger met In The Mix. Al die snotaapjes die aanwezig waren bestonden toen nog niet. :lol:ik zei je nog dat ik mee wilde Sleur...
Net Kobus gesproken,over twee weekjes weer even Baja raggen (waarschijnlijk).Heb er wel weer even zin an.Zo nog 1 dag en dan is het weer weekend ,heb er zin an.
Nu eerst maar even naar Q ,wat scharniertjes scoren.
Mooi,hou me op de hoogte ik gaat mee.Net Kobus gesproken,over twee weekjes weer even Baja raggen (waarschijnlijk).Heb er wel weer even zin an.