Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat even lekker baja tuffen straks
ook een idee , maar staat nog niet helemaal rtr .

ben nu druk aan de grote huis schoonmaak , al 3 vuilniszakken met rommel/tijdschriften /modelbouw gevuld .

straks maar ff zien of maris nog opknapt of dat ik nog even ga vliegen , want de dogfighter staat wel rtf ;)

anders volgende week weer eens naar ht

Die gasten " wonen " hier op het park.
Staan allemaal busjes van " Otto " , een Poolse uitzendorganisatie.
Otto (tegenwoordig Otto Werkt of Otto Workforce vanwege een legale stappen actie van postorderbedrijf Otto) is ontstaan uit wegzetten van Polen met Duits paspoort in de landbouw en bij Hoogovens/Corus/Tata. Half Wijk aan Zee staat vol met autootjes van Otto. Zijn allemaal van carpoolen. :mrgreen:

Vrij luidruchtig volkje inderdaad.
Vanmorgen om 08.30 uur schalde er al house muziek uit de speakers.
Duurde niet erg lang natuurlijk :-) ;-)
Bij de speakers de plus aan de min polen? :rolling:
Mee housen? 8O Hap pillen en gas op de lollie. :banana:

*sparen gaat* :)
**sparen gaat voor iets anders...**
Binnen nu en enkele weken dus veel heli's met wit/groene canopy's te koop? :lol: ;)

over 10 jaar misschien een turbine kist , dan kost zo'n motortje 100E in hongkong :p
Nee, die HK turbine gaat het niet worden. Paar maanden terug is een voorbeeld naar die Amerikees/Australier gestuurd die reviews doet en die durfde het niet aan dat ding op te toeren nadat een turbinekenner hem had geïnspecteerd. :? Sindsdien is er niets meer van vernomen. :rolling: Te high-tech voor Chinese kinderhandjes. :teacher:

Ontbijtje naar binnen gewerkt, kids aan het huiswerk gezet, tijd op 19GB aan videomateriaal te verknippen. :? :pc:

Waarom zijn sommige mensen zo traag ????
Ze willen van alles maar vergeten dat de tijd gewoon doorgaat :-)

* volgende keer lekker alleen op vakantie gaat :-)

Waarom zijn sommige mensen zo traag ????
Ze willen van alles maar vergeten dat de tijd gewoon doorgaat :-)

* volgende keer lekker alleen op vakantie gaat :-)

dan stel ik je voor de keuze : in je auto stappen en naar ht of veld te gaan .

keuze 2 ; je verbijten en ergeren en je tijd daar uitzitten ;)

welke optie vind jij leuker ?

volgende week mag je weer los ;)

536248_468197069879430_833766576_n.jpg

Weet je waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan videosoftware? Als je op 3/4 van je project bent dan gaat er altijd wat mis. :evil: :sniper: :pc:

Dik drie uur geknutseld, knalt het programma (officieel gekocht!) eruit en alle geknipte stukjes zijn foetsie. Dikke lul, nu geen zin meer om het nog een keer te maken. Misschien van de week nog een pogin> :bye:

*klik*
fingers.gif

Weet je waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan videosoftware? Als je op 3/4 van je project bent dan gaat er altijd wat mis. :evil: :sniper: :pc:

Dik drie uur geknutseld, knalt het programma (officieel gekocht!) eruit en alle geknipte stukjes zijn foetsie. Dikke lul, nu geen zin meer om het nog een keer te maken. Misschien van de week nog een pogin> :bye:

*klik*
fingers.gif

Iets met tussendoor backuppen.... :teacher:

Iets met tussendoor backuppen.... :teacher:
Keurig elke 10 minuten opslaan. Macht der gewoonten. Maar als door de crash van een app bestanden gewist worden, inclusief het corrupt raken van originele videobestanden, dan ben ik wel klaar met zo'n ruk programma. :evil: En ik ga niet na elke save het programma afsluiten, kopie naar de server maken, programma weer openen, alle knipsels laden en dan weer 10 minuten verder. :nooo: Dat je laatste bewerkingen verloren gaan, prima en kan ik vrede mee hebben. Maar alles naar de klote is niet te rechtvaardigen. :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back