Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand toevallig waar ik Bushwheels kan kopen voor de BigLift, lijkt me wel gaaf staan. Heb ik eindelijk een leuk idee met de bestickering :yes:

Deze verhouding ongeveer :wink: :banana:

Oh!+Natty+Jo-Jo.jpg

Top Spike, heb ondertussen even gegoogled op Du-Bro (leuk merk) en heb al aardig wat gevonden. Morgen ff de maat meten en kijken wat past... zo groot mogelijk :yes:Van de winter flaps bouwen :thumbsup:

gaan we straks nog ff lekker vliegen , of waait het te stevig ? :p

heerlijk dat weertje , lekker binnen werken en buiten spookt het :p

vandaag weer een teveel aan meters weggesaust , dus moet nu geen biertje gaan nemen met mijn snotkop :)

*bakkie pleur drinken gaat *

vliegt dit leuk en snel ?

wel een gaaf modeletje <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

heeft zeker een hoge landing snelheid ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gast, het veld is 120 meter lang. 8O Die turbinedingen landden in de breedte en hadden maar de helft nodig. :?

Wel een mooie retro schaalvlieger. :yes:

dat maakt ons allen dus autisten :p

vooral jij met je 30.000 berichten ;)

Gast, het veld is 120 meter lang. 8O Die turbinedingen landden in de breedte en hadden maar de helft nodig. :?

Wel een mooie retro schaalvlieger. :yes:

mooie kist idd , maar ik begin er niet aan , liever de hobby iets afbouwen dan opbouwen , en ik wil het bij de kleine kistjes houden , ik wil alleen de extra 330 on smoke houden voor de heb , en af en toe mee schaalvliegen ;)

Zegt hij met z'n ruim 14.000 berichten ;)

ik zei toch wij allen , dus ook ik ;)

sleur is gelukkig de autistische winnaar NR 1 :cool:

verder ben ik niet aangesloten bij andere ellende zoals facebook /hyves/twitter ,enz.

jullie waarschijnlijk wel ,dat maakt mij weer minder autistisch ;)

net nog even de baja nagelopen , de velgringen v/d voorvelgen even voorzien van langere boutjes , nu zit het wel vast .

voor de rest geen bijzonderheden omdat ik netjes rijd , blijft het best heel .;)
alleen de spur was kaalgeslagen na een landing op de baja van kobus 8O

zit alweer een nieuwe hostile spur op van corby .
corby ; ik heb hier nog een nieuwe hostile liggen ,krijg je bij volgend weerzien retour ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back