Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met heli's zijn er gewoon geen consessies te doen op de elektronica. Doe je dat wel dan krijg je gewoon problemen, en een heli die als bagger vliegt. Daar kom je vanzelf wel achter. In dit geval is goedkoop echt duurkoop. Steeds vraag je mij om advies, maar je neemt niets van mij aan. Dan zoek je het maar lekker uit, en gooi je eerst geld weg voor je erachter komt dat Knallertje toch wel gelijk had. De fouten die jij nu maakt heb ik ook gemaakt in het verleden.....

Auto volgeladen. Wat een wind staat er. Misschien ook maar even de LRP auto mee, dan kunnen we misschien nog een beetje autorijden.
FF kijken op hoogtij.:D

Met heli's zijn er gewoon geen consessies te doen op de elektronica. Doe je dat wel dan krijg je gewoon problemen, en een heli die als bagger vliegt. Daar kom je vanzelf wel achter. In dit geval is goedkoop echt duurkoop. Steeds vraag je mij om advies, maar je neemt niets van mij aan. Dan zoek je het maar lekker uit, en gooi je eerst geld weg voor je erachter komt dat Knallertje toch wel gelijk had. De fouten die jij nu maakt heb ik ook gemaakt in het verleden.....

Er zijn er nog zat aan wie ik het wel kan doen, dus maak je maar geen zorgen.

E-Revo rulezzz !!!!!
Ja voor tien seconden,daarna begint de ellende pas,demonteren,kijken wat er stuk is,altijd meer stuk dan gehoopt,spullen bestellen,wachten,monteren ,dingen terug sturen,weer wachten (maar dan op je geld),ruzie maken met de winkelier,weer wachten tot er iemand gaat rijden etc etc.
Kortom gewoon je baja pakken en wel de hele middag lol hebben.

Mijn HXT900's deden het ook prima op de CX450. Alleen vond de servo op de staart de vele correcties niet leuk en werd een beetje heet. Daar heb ik toen een MPX Tiny-S op gezet. Ging prima om achtjes te vliegen. :yes: Net als spikkel was dat een super low-budget setup met HK meuk. Het vliegt en heeft niets te maken met advies negeren of zo. :nooo:

dus jij ben het er ook mee eens dat de hxt niet op de staart kan en dat je daar niet op moet bezuinigen. Ook weet je niks van het advies af want hij vroeg meerdere malen aan mij op facebook en via pm om advies. Maar elke keer schijt aan :)

Geen Hoogtij voor mij... dan blijf ik maar lekker thuis.
Straks kan ik weer naar de huisarts(enpost) om HT-materiaal uit mijn oog te halen... mij niet gezien met deze wind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back