Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen..

@savage +1 !!

@ Choco, foto's of het is niet gebeurd ;-)

-- ook inkopen gaat doen.. , neeh, geen modelbouw.., of misschien een klein beetje.. :rolleyes:

uuuuuuuuuuuuh foto`s
waarvan ik heb mail uitgestuurd naar mvvs (pe) wat de kosten zijn van een uitlaat zoals phil heeft krijg ik, u kunt ze bestellen via de mvv s site of via email . via mvvs kosten de uitlaat 40 euro + shipping 26 euro dus totaal 66 euro vandaar Hoop geld dat shipping:(

Ja, ikke...

Belangrijkste criteria:
- Minimaal 14" scherm
- Minimale resolutie 1366x768 (HD Ready, is redelijk standaard)
- Minimaal 4GB RAM
- Beetje knappe videoadapter (Geen Intel HD3000/HD4000 maar een GT-nog-wat)
- Leuke vormgeving
- Voelen hoe het toetsenbord typt
- Neem geen Netbook (10/11" mini notebooks)

Minder belangrijk:
- Accu verbruik (nice als het lang mee gaat maar geeft extra gewicht)
- Intel Core i3 (Mobile) of beter
- SSD in plaats van gewone HDD (scheelt veel accutijd en warmte)
- Garantie (1/3 jaar, carry-in of aan huis etc.)

Even kijken bij de Tweakers Pricewatch

Ga je toch even lope legge shoppen bij saturn,zoek je er 1 uit die je bevalt,dan kijk je even op interwebs wat ie kost krijg je hem daar ook voor.
Yep, zo is het wel het makkelijkst. Minimale specs weet je nu. Een knappe videokaart om te simmen. ;) En de rest is eigen smaak. :yes: Technisch zijn er geen slechte notebooks meer, die zijn van de markt verdwenen in de loop der jaren.

Oh ja, even op letten dat je er zowel Windows 7 als Windows 8 bij krijgt. Win8 heeft echt wel wat extra's maar niet alles werkt er gied mee. Wel makkelijk om eerst nog Win7 te gebruiken in dat geval.

uuuuuuuuuuuuh foto`s
waarvan ik heb mail uitgestuurd naar mvvs (pe) wat de kosten zijn van een uitlaat zoals phil heeft krijg ik, u kunt ze bestellen via de mvv s site of via email . via mvvs kosten de uitlaat 40 euro + shipping 26 euro dus totaal 66 euro vandaar Hoop geld dat shipping:(

@choco: Even een gevraagd advertentie maken. Misschien dat iemand er nog eentje heeft liggen voor een leuke prijs.
Yep is de beste optie, kijkend naar zijn prijs is ie niet slecht..
ander ritje limburg naar hem toe....

Alternatieven zijn nog iets duurder :(

--Edit ahh jij koopt die van Phil, en Phil een nieuwe....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back