snoeksel
Forum veteraan
Hij heeft geen kont,ze poten komen recht zijn rug uit.Lijkt wel een tochtstripTis maar net wat je onder een lekker kontje verstaat 8-O:help:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft geen kont,ze poten komen recht zijn rug uit.Lijkt wel een tochtstripTis maar net wat je onder een lekker kontje verstaat 8-O:help:
Ja, slecht plan. Weet nu weer dat het niet mijn ding is. Het plafond gaat er van draaien.Hahaha, aan de sterke drank gezeten Sleur?
Op een afgelegen eiland met kannibalen zal je zeker lekker gevonden worden.kortom ,ik zie er lekker uit![]()
Goedemorgen..
@savage +1 !!
@ Choco, foto's of het is niet gebeurd ;-)
-- ook inkopen gaat doen.. , neeh, geen modelbouw.., of misschien een klein beetje..![]()
Ga je toch even lope legge shoppen bij saturn,zoek je er 1 uit die je bevalt,dan kijk je even op interwebs wat ie kost krijg je hem daar ook voor.Er is zoveel, zie door de bomen het bos niet meer ;-)
Yep, zo is het wel het makkelijkst. Minimale specs weet je nu. Een knappe videokaart om te simmen.Ga je toch even lope legge shoppen bij saturn,zoek je er 1 uit die je bevalt,dan kijk je even op interwebs wat ie kost krijg je hem daar ook voor.
Ga je toch even lope legge shoppen bij saturn,zoek je er 1 uit die je bevalt,dan kijk je even op interwebs wat ie kost krijg je hem daar ook voor.
uuuuuuuuuuuuh foto`s
waarvan ik heb mail uitgestuurd naar mvvs (pe) wat de kosten zijn van een uitlaat zoals phil heeft krijg ik, u kunt ze bestellen via de mvv s site of via email . via mvvs kosten de uitlaat 40 euro + shipping 26 euro dus totaal 66 euro vandaar Hoop geld dat shipping![]()
Yep is de beste optie, kijkend naar zijn prijs is ie niet slecht..@choco: Even een gevraagd advertentie maken. Misschien dat iemand er nog eentje heeft liggen voor een leuke prijs.