marcelsiggery
Forum veteraan
Leuke brommer Junkie 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen middag regen uit het zuiden en windsnelheden van 100+ KM
Welke weerdienst kijk jij? Het weer van afgelopen week in New York of zo? Ziet rr hirr beter uit...Morgen middag regen uit het zuiden en windsnelheden van 100+ KM
Van horen zeggen,net op televee.Welke weerdienst kijk jij? Het weer van afgelopen week in New York of zo? Ziet rr hirr beter uit...
Die weten er niks van joh,die wind heb je nu al.Dus morgen mooi weerVan horen zeggen,net op televee.
is dat zo ? ik dacht dat het beter werd dan vandaag , al was het vandaag ook erg waterkoud , brrrrr
we zien wel , bajalien staat aan de tiet , als er wat luitjes gaan kom ik ook ff , en anders lekker wat aan mijn motor pielen ende schoonmaken , ik wil gaarne deze er voor in de plaats[URL="
R 1100 S Boxer Cup Replica Replika - YouTube[/URL]
eerst nog ff een proefrit maken , want het is wel een flinke joekel![]()
Ik zeg KNALLEN met die troep!Die weten er niks van joh,die wind heb je nu al.Dus morgen mooi weer
@ Junkie: Is erg gaafHeb er eens een rondje op gereden op het circuit, demomodel van de dealer. Je kan er hard op rijden maar je kunt hem ook goed gebruiken als tourfiets.
Ikke wel een daggie willen lenen![]()
Leuke brommer Junkie![]()
Maar baja staat klaar,bij redelijk weer ga ik ff knallen.
Tuurlijk,benne tog geen mietjesIk zeg KNALLEN met die troep!
Wij niet, maar mijn bajalinnetje heeft het gauw koudTuurlijk,benne tog geen mietjes![]()
Morgen tot 100 km/u wind. Ideaal voor hoge snelheden op de motor. (wind mee)
Replica van een Replika, is ut wel een BMW
Mooie fiets!
Lekker om te vliegen. Tenminste een beetje uitdaging bij het landen. 8)
Nee, met de Swift of de Sleurphira. Vooral een 2kg+ kist is wel leuk. Dat gelevding heeft te weinig power om tegen een beetje wind in te komen. Dikke brommer er in en dan gaat-ie ook bij een lekkere wk6 prima.![]()
Voel jij toch niks vanWij niet, maar mijn bajalinnetje heeft het gauw koud![]()
potje pleur mee en een beetje ouwehoer stof gaat het helegaar goedkomen.Voel jij toch niks van
Precies,muts op je kluts en gaan.neem joe pleur meepotje pleur mee en een beetje ouwehoer stof gaat het helegaar goedkomen.