Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen middag regen uit het zuiden en windsnelheden van 100+ KM
Welke weerdienst kijk jij? Het weer van afgelopen week in New York of zo? Ziet rr hirr beter uit...

wissenweer0411.jpg

@ Junkie: Is erg gaaf :yes: Heb er eens een rondje op gereden op het circuit, demomodel van de dealer. Je kan er hard op rijden maar je kunt hem ook goed gebruiken als tourfiets.

Ikke wel een daggie willen lenen :thumbsup:

is dat zo ? ik dacht dat het beter werd dan vandaag , al was het vandaag ook erg waterkoud , brrrrr :)

we zien wel , bajalien staat aan de tiet , als er wat luitjes gaan kom ik ook ff , en anders lekker wat aan mijn motor pielen ende schoonmaken , ik wil gaarne deze er voor in de plaats :cool: [URL="
R 1100 S Boxer Cup Replica Replika - YouTube[/URL]

eerst nog ff een proefrit maken , want het is wel een flinke joekel :)

Replica van een Replika, is ut wel een BMW ;)

Mooie fiets!

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Junkie: Is erg gaaf :yes: Heb er eens een rondje op gereden op het circuit, demomodel van de dealer. Je kan er hard op rijden maar je kunt hem ook goed gebruiken als tourfiets.

Ikke wel een daggie willen lenen :thumbsup:

ik heb net even een pb'tje gestuurd via het motor forum aan de bmw afdeling r1100s , zitten een hoop kenners/nurds betreft die fiets , want ik wil dan wel de boxercup uitvoering , en wat info winnen betreft aandachtpunten bij evt koop .

ben ook al een tijdje lid van dat forum , maar wat minder actief daar .

valt er een beetje op die fiets te zitten kwa hoogte ? of heb je alleen de teentjes aan de grond ?
en voelt hij zwaar aan ? , het is de bedoeling dat ik er ook woon/werk mee rijd .

Leuke brommer Junkie :-)

dat vond ik nou ook :p , ook erg mooi dat dikke boxer blok waarbij je ook de cilinders ziet zitten .

Maar baja staat klaar,bij redelijk weer ga ik ff knallen.

we zien het morgen wel , bij droog weer iig goed warm aankleden incl muts en handschoenen , anders zit je snel weer in je auto richting huis ;)

Morgen tot 100 km/u wind. Ideaal voor hoge snelheden op de motor. (wind mee)

een motor is geen windvanger , ik heb nooit last van de wind .

Replica van een Replika, is ut wel een BMW ;)

Mooie fiets!

wel ff wennen aan het woord bmw , dat zijn vaak van die brave motorijders die zich aan alle regeltjes houden :)

maar daar ga ik dan wat verandering in aanbrengen ;)

die pure tourmotoren van bmw spreken mij niet zo aan , maar op die R1100S boxercup ben ik wel een beetje verliefd geworden , nu maar hopen dat hij ook lekker rijd en een beetje handelbaar is .

ik heb nog steeds mijn circuit brevetje voor op zandvoort , ook leuke fiets om daar los te gelaten (als ik nog durf , is alweer een tijdje geleden )

Nee, met de Swift of de Sleurphira. Vooral een 2kg+ kist is wel leuk. Dat gelevding heeft te weinig power om tegen een beetje wind in te komen. Dikke brommer er in en dan gaat-ie ook bij een lekkere wk6 prima. :D

Nee, met de Swift of de Sleurphira. Vooral een 2kg+ kist is wel leuk. Dat gelevding heeft te weinig power om tegen een beetje wind in te komen. Dikke brommer er in en dan gaat-ie ook bij een lekkere wk6 prima. :D

ik krijg er binnenkort een dogfighter bij van iemand die er niets meer mee doet , die zal ik wel electro uitvoeren , dat word mijn ht of swet vlieger.
ik ga niet meer met mijn dure nitro motoren op die zandbak landen :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back